book type

Книга Проектування віртуальних світів. Теорія і практика дизайну рівнів

LU497340

Виберіть мову книги:

Українська
В наявності
4  
98 грн
89 грн - 10%
Ця книга познайомить Вас із професією дизайнера рівнів і розкаже про особливості проектування віртуальних світів для комп'ютерних ігор. Як вигадати, спланувати і побудувати ігровий рівень? Як маніпулювати поведінкою та емоціями гравця? Як розповісти історію через оточення? Як зробити простір інтуїтивно зрозумілим та цікавим для дослідження? Відповіді на ці та багато інших питань чекають на Вас всередині. Читайте, запам'ятовуйте, застосовуйте на практиці!

Текст книги було перекладено з мови оригіналу із застосуванням технологій штучного інтелекту. Попри загалом високий рівень перекладу, можливі окремі неточності у фразових конструкціях, а також поодинокі неперекладені слова чи словосполучення. Після отримання замовлення, претензії щодо якості перекладу не приймаються.
ФІО Автора
Кадиков Михайло
Мова
Українська
Вік
18

Відгуки

Оцінка: 


2024-03-10

Чудове введення в світ дизайну ігор!

Ця книга - справжнє відкриття для всіх, хто мріє стати дизайнером рівнів у відеоіграх. Автор детально пояснює ключові аспекти проектування віртуальних світів, починаючи від концептуальних ідей до практичних порад. Я особливо вражений тим, як книга розкриває важливість маніпуляції з емоціями гравця та створення інтерактивного середовища. Завдяки зрозумілій структурі та прикладам, навіть новачки можуть легко засвоїти матеріал. Це не просто теоретичний посібник, а справжній путівник у світ дизайну ігор, який надихає на творчість та експерименти. Рекомендую всім, хто хоче зануритися в цю захоплюючу професію!

Оцінка: 


2023-08-22

Варто прочитати, але з обережністю

Книга має свої сильні сторони, але також і недоліки. Автор намагається охопити багато аспектів дизайну рівнів, але іноді це призводить до поверхневого висвітлення теми. Я вважаю, що для початківців це може бути корисним введенням, але для більш досвідчених дизайнерів може не вистачити глибини. Також, деякі фрази в перекладі виглядають дещо незрозуміло, що може відволікати від основної ідеї. Незважаючи на це, книга все ж містить корисну інформацію, яку можна застосувати на практиці, тому я б рекомендував її з певними застереженнями.

Оцінка: 


2023-02-09

Не зовсім те, що очікував

Хоча книга має потенціал, я, на жаль, залишився розчарованим. Багато з тем, які обговорюються, є досить загальними і не пропонують глибокого аналізу. Я сподівався на більше практичних порад і прикладів з реального життя, але, на жаль, їх було недостатньо. Деякі розділи виглядають як повторення вже відомих істин, а переклад, хоч і якісний, все ж містить деякі неточності, які можуть заплутати читача. Якщо ви вже маєте певний досвід у дизайні ігор, можливо, ця книга не додасть вам багато нових знань.

Оцінка: 


2022-06-22

Надзвичайно корисна книга для дизайнерів!

Ця книга стала для мене справжнім відкриттям у світі дизайну ігор. Автор не лише розкриває основи проектування рівнів, але й пропонує цікаві техніки для створення емоційного зв'язку з гравцем. Я особливо оцінив розділи про створення інтуїтивно зрозумілого простору та розповідання історії через оточення. Книга написана зрозумілою мовою, а приклади ілюструють теорію на практиці. Я рекомендую її всім, хто хоче покращити свої навички в дизайні ігор і створити захоплюючі віртуальні світи!

Напишіть свій відгук

Книга Проектування віртуальних світів. Теорія і практика дизайну рівнів

Ця книга познайомить Вас з професією дизайнера рівнів і розкаже про особливості проектування віртуальних світів для комп'ютерних ігор. Як придумати, сп...

Напишіть свій відгук

Ще книги цієї тематики