
Книга Як збільшити продаж автозапчастин
Книга буде корисна підприємцям, які займаються продажем автозапчастин. У ній викладено особистий досвід автора зі створення та розвитку магазину запчастин для іномарок. Від невеликої точки 9 квадратних метрів до 4 магазинів у двох містах. Матеріали викладені у легкій цікавій формі:
- як заробляти навіть за великої конкуренції|
- як відбудуватися від конкурентів|
- що робити, щоб клієнти купували у вас|
- як на новий рівень|
- як запровадити дрібниці, на які не звертають увагу ваші конкуренти, але які збільшують прибуток.
В оформленні обкладинки використано фотографію із сайту canva за ліцензією CC0.
Текст книги було перекладено з мови оригіналу із застосуванням технологій штучного інтелекту. Попри загалом високий рівень перекладу, можливі окремі неточності у фразових конструкціях, а також поодинокі неперекладені слова чи словосполучення. Після отримання замовлення, претензії щодо якості перекладу не приймаються.
- ФІО Автора
- Макаров Олександр Васильович
- Мова
- Українська
- Вік
- 12
- Дата виходу
- 2019
Відгуки
Ще книги цієї тематики
Книга Великі продажі на вебинарах і...
123 грн
111 грн
Книга Контроль втрат в магазині
215 грн
194 грн
Книга Forbes 09-2020
113 грн
102 грн
Книга Піца-бізнес. Частина 8....
120 грн
108 грн
Книга Власний інтернет-магазин в...
73 грн
66 грн
Книга Як перетворити відвідувача на...
119 грн
108 грн
Книга Підручник пиццайоло
138 грн
125 грн
Книга Дропшиппинг і Shopify
122 грн
110 грн
Книга Відкриваємо своє підприємство
30 грн
27 грн
Книга План SEO- перемоги для вашої...
30 грн
27 грн
2024-07-19
Незамінний посібник для підприємців у сфері автозапчастин!
Книга "Як збільшити продаж автозапчастин" стала для мене справжнім відкриттям. Автор ділиться своїм безцінним досвідом, починаючи з невеликої точки продажу і досягнення успіху з чотирма магазинами в різних містах. Матеріал викладено в легкій та зрозумілій формі, що робить читання приємним і корисним. Особливо вразили поради щодо того, як виділитися серед конкурентів і залучити клієнтів, навіть у умовах жорсткої конкуренції. Я дізнався про важливість дрібниць, які можуть суттєво вплинути на прибуток, і тепер готовий впроваджувати ці ідеї у свій бізнес. Хоча переклад не завжди ідеальний, загальна суть і цінність інформації залишаються на високому рівні. Рекомендую цю книгу всім, хто прагне до успіху в продажу автозапчастин!