Книга Діловий етикет у світовому світі. Країни Азії
Перше враження можна зробити лише один раз. Саме тому важливо справити правильне перше враження, тобто. таке, що базувалося б на почутті прийняття партнерами одне одного. Домогтися такого почуття можна, насамперед, за рахунок дотримання правил і ритуалів спілкування, що склалися у міжнародній діловій практиці. При цьому абсолютно особливе місце в цій практиці посідає перший контакт з іноземним партнером, оскільки, за твердженням експертів, саме перша (максимум друга) зустріч визначають успіх всього спілкування, а отже, і ділової угоди, що обговорюється.
Текст книги було перекладено з мови оригіналу із застосуванням технологій штучного інтелекту. Попри загалом високий рівень перекладу, можливі окремі неточності у фразових конструкціях, а також поодинокі неперекладені слова чи словосполучення. Після отримання замовлення, претензії щодо якості перекладу не приймаються.
- ФІО Автора
- Фрицлер Наталья Михайловна
- Кількість сторінок
- 314
- Мова
- Українська
- Обкладинка
- Тверда
- Вік
- 12
- Дата виходу
- 2022
Відгуки
Ще книги цієї тематики
Книга Щирий сервіс
254 грн
229 грн
Книга Скарга як подарунок
137 грн
124 грн
Книга Ком'юніті-менеджмент
141 грн
127 грн
Книга Геніальні скрипти продажів. Як...
118 грн
107 грн
Книга Як перетворити відвідувача на...
119 грн
108 грн
Книга Досить мені дзвонити. Правила...
137 грн
124 грн
Книга Чому ви? Як правильно пояснити...
135 грн
122 грн
Книга Клієнт завжди задоволений. Як...
133 грн
120 грн
Книга Ділові терки. Переговорология
122 грн
110 грн
Книга Ресторанний бізнес в малих...
131 грн
118 грн
2023-06-21
Невід'ємна частина успішного бізнесу
Книга "Діловий етикет у світовому світі. Країни Азії" є безцінним ресурсом для всіх, хто прагне досягти успіху в міжнародному бізнесі. Автор детально розглядає важливість першого враження та дотримання правил ділового етикету в різних країнах Азії, що є надзвичайно актуальним у сучасному глобалізованому світі. Я вражений тим, як книга підкреслює, що успіх ділових угод часто залежить від здатності зрозуміти та поважати культурні особливості партнерів. Хоча текст перекладено за допомогою штучного інтелекту, якість перекладу в цілому на високому рівні, і лише незначні недоліки не заважають сприйняттю інформації. Рекомендую цю книгу всім, хто хоче поліпшити свої навички спілкування в міжнародному бізнес-середовищі та зрозуміти тонкощі ділового етикету в Азії!