book type

Книга Між клізмою і харизмою

LU314557

Виберіть мову книги:

Українська
В наявності
1  
124 грн
112 грн - 10%
Самвел Аветисян ‒ первопроходимец російського маркетингу, відомий завдяки участі в запуску і провокаційному просуванню кампаній "Тинькофф", "Дарина" і "Техношок". У іскрометній і іронічній спробі автобіографії Самвел розповідає історію народження російського бізнесу.Один з головних героїв історії ‒ типовий російський бізнесмен початку 90-х. Напористий і зухвалий підприємець Ярдів наймає колишнього співробітника публічної бібліотеки на посаду маркетолога, вважаючи, що "вірмени ті ж євреї, але дешевше". Працюючи на бізнесмена, автор оповідання займається створенням і просуванням брендів пива "Ярдофф", пельменів "Варвара" і "Цар-батюшка".У цинічній манері Самвел дає характеристику цілій епосі. Маркетингу, який прагнув залізти в серце і печінку споживачів. Рекламним кампаніям, які мають бути настільки WOW, щоб з думських трибун про них кричали не інакше як про "національну ганьбу".Містить нецензурну лайку.

Текст книги було перекладено з мови оригіналу із застосуванням технологій штучного інтелекту. Попри загалом високий рівень перекладу, можливі окремі неточності у фразових конструкціях, а також поодинокі неперекладені слова чи словосполучення. Після отримання замовлення, претензії щодо якості перекладу не приймаються.
ФІО Автора
Аветисян Самвел
Мова
Українська
Вік
18
Серія
Бізнес. Сенсація
Дата виходу
2018

Відгуки

Оцінка: 


2022-11-23

Вражаюча та іронічна подорож у світ російського бізнесу!

Книга "Між клізмою і харизмою" від Самвела Аветисяна - це не просто автобіографія, а справжня хроніка епохи, яка відкриває завісу над становленням російського маркетингу в 90-х роках. Автор з іскрометним гумором і сарказмом описує свої пригоди у світі бізнесу, де панують зухвалість і креативність. Його персонажі, зокрема бізнесмен Ярдів, стають символами цілої епохи, а їхні дії та рішення змушують задуматися про моральність та етику в бізнесі. Книга наповнена яскравими моментами, які викликають усмішку та сміх, а також змушують замислитися про цінності, які ми часто забуваємо в гонитві за прибутком. Незважаючи на деякі недоліки перекладу, які, безумовно, можуть відволікати, загальне враження від читання залишається позитивним. Рекомендую цю книгу всім, хто цікавиться маркетингом, бізнесом та історією сучасної Росії!

Напишіть свій відгук

Книга Між клізмою і харизмою

Самвел Аветисян ‒ первопроходимец російського маркетингу, відомий завдяки участі в запуску і провокаційному просуванню кампаній "Тинькофф", "Дарина" і ...

Напишіть свій відгук

Ще книги цього автора

Ще книги цієї тематики