
Книга Між клізмою і харизмою
Самвел Аветисян ‒ первопроходимец російського маркетингу, відомий завдяки участі в запуску і провокаційному просуванню кампаній "Тинькофф", "Дарина" і "Техношок". У іскрометній і іронічній спробі автобіографії Самвел розповідає історію народження російського бізнесу.Один з головних героїв історії ‒ типовий російський бізнесмен початку 90-х. Напористий і зухвалий підприємець Ярдів наймає колишнього співробітника публічної бібліотеки на посаду маркетолога, вважаючи, що "вірмени ті ж євреї, але дешевше". Працюючи на бізнесмена, автор оповідання займається створенням і просуванням брендів пива "Ярдофф", пельменів "Варвара" і "Цар-батюшка".У цинічній манері Самвел дає характеристику цілій епосі. Маркетингу, який прагнув залізти в серце і печінку споживачів. Рекламним кампаніям, які мають бути настільки WOW, щоб з думських трибун про них кричали не інакше як про "національну ганьбу".Містить нецензурну лайку.
Текст книги було перекладено з мови оригіналу із застосуванням технологій штучного інтелекту. Попри загалом високий рівень перекладу, можливі окремі неточності у фразових конструкціях, а також поодинокі неперекладені слова чи словосполучення. Після отримання замовлення, претензії щодо якості перекладу не приймаються.
- ФІО Автора
- Аветисян Самвел
- Мова
- Українська
- Вік
- 18
- Серія
- Бізнес. Сенсація
- Дата виходу
- 2018
Відгуки
Ще книги цієї тематики
Книга Апельсинки. Чесна історія...
112 грн
101 грн
Книга "Do not disturb". Записки...
151 грн
136 грн
Книга Тільки невідкладні випадки
119 грн
108 грн
Книга Можна все
171 грн
154 грн
Книга Будні учителя
122 грн
110 грн
Книга Феміністки не носять рожеве (і...
133 грн
120 грн
Книга Тіло як доказ. Випадки з...
127 грн
115 грн
Книга Усі ми творіння на день
126 грн
114 грн
Книга Не зашкодь. Історії про життя,...
140 грн
126 грн
Книга Курячий бульйон для душі. Ми...
93 грн
84 грн
2022-11-23
Вражаюча та іронічна подорож у світ російського бізнесу!
Книга "Між клізмою і харизмою" від Самвела Аветисяна - це не просто автобіографія, а справжня хроніка епохи, яка відкриває завісу над становленням російського маркетингу в 90-х роках. Автор з іскрометним гумором і сарказмом описує свої пригоди у світі бізнесу, де панують зухвалість і креативність. Його персонажі, зокрема бізнесмен Ярдів, стають символами цілої епохи, а їхні дії та рішення змушують задуматися про моральність та етику в бізнесі. Книга наповнена яскравими моментами, які викликають усмішку та сміх, а також змушують замислитися про цінності, які ми часто забуваємо в гонитві за прибутком. Незважаючи на деякі недоліки перекладу, які, безумовно, можуть відволікати, загальне враження від читання залишається позитивним. Рекомендую цю книгу всім, хто цікавиться маркетингом, бізнесом та історією сучасної Росії!