
Книга Чому йдуть клієнти. І як повернути їх назад
Дэвид Аврин - успішний бізнесмен і маркетолог з двадцятирічним стажем - пропонує ненадовго відволіктися від ролі великого боса і "пройти милю в мокасинах клієнта". Досвідчений лектор і автор декількох книг, він допомагає розглянути ситуацію зсередини і ззовні, дає корисні рекомендації, пересипаючи їх повчальними історіями і іскрометними жартами. Погляньте на свій бізнес очима споживачів : чи настільки він хороший, як ви про нього думаєте? Чому клієнти йдуть і не повертаються? Чим утримати покупців, розпещених великою кількістю і якістю товарів і послуг? Як повернути невдоволених разом з їх грошима? Книга допоможе власникам бізнесу, топ-менеджерам і фахівцям з роботи з клієнтами вивести якість сервісу в компанії на новий рівень.
Текст книги було перекладено з мови оригіналу із застосуванням технологій штучного інтелекту. Попри загалом високий рівень перекладу, можливі окремі неточності у фразових конструкціях, а також поодинокі неперекладені слова чи словосполучення. Після отримання замовлення, претензії щодо якості перекладу не приймаються.
- ФІО Автора
- Аврин Дэвид
- Мова
- Українська
- Вік
- 12
- Дата виходу
- 2019
Відгуки
Ще книги цієї тематики
Книга Довге двадцяте століття. Гроші,...
55 грн
50 грн
Книга Огилви про рекламу
128 грн
116 грн
Книга Тлумачення сновидінь. Зигмунд...
44 грн
40 грн
Книга Емоційний шантаж. Сюзан Форуард...
44 грн
40 грн
Книга Людина, яка прийняла дружину за...
44 грн
40 грн
Книга Ігри, в які грають люди....
44 грн
40 грн
Книга Нова позитивна психологія:...
29 грн
27 грн
Книга Навички людей : Як обстоювати...
44 грн
40 грн
Книга Латеральне мислення. Підручник...
44 грн
40 грн
Книга Заздрість і вдячність. Мелані...
29 грн
27 грн
2024-08-08
Незамінний посібник для бізнесменів
Книга "Чому йдуть клієнти. І як повернути їх назад" від Девіда Аврина - це справжня знахідка для будь-якого бізнесмена, який прагне зрозуміти, чому його клієнти залишаються незадоволеними і йдуть до конкурентів. Автор, маючи багаторічний досвід у сфері маркетингу, пропонує читачеві унікальний погляд на бізнес через призму споживача. Його поради та рекомендації, підкріплені повчальними історіями, роблять матеріал не лише корисним, але й дуже цікавим. Я особливо ціную його здатність поєднувати серйозні бізнес-інсайти з іскрометним гумором, що робить читання приємним. Книга спонукає замислитися про якість обслуговування клієнтів та важливість їхнього досвіду. Вона стане в нагоді не лише власникам бізнесу, але й усім, хто працює з клієнтами. Однозначно рекомендую цю книгу всім, хто хоче підвищити рівень своїх послуг і повернути клієнтів назад!