book type

Книга Цінні працівники. Як стати незамінним і досягати цілей разом із компанією

LU095259

Виберіть мову книги:

Українська
В наявності
1  
127 грн
115 грн - 10%
Автор бестселерів та дослідниця New York Times Ліз Уайзман розкриває секрети зіркових професіоналів, пояснює, хто такі «ключові гравці», чому одні співробітники стають ними, а інші ні, і що потрібно зробити, щоб стати незамінним. В основі книги – інтерв'ю зі 170 керівниками компаній, включаючи Adobe, Google, LinkedIn, NASA, Salesforce, SAP, Splunk, Stanford Health, Target.У кожній компанії є «цінні співробітники» – ті незамінні колеги, на яких можна покластися у критичних ситуаціях та яким можна довірити виконання відповідальних завдань. Керівники знають цих співробітників, розуміють їхню цінність і хочуть, щоб таких людей у команді було більше. Але не завжди зрозуміло, що насправді відрізняє цих професіоналів від їхніх колег.Ось кілька прикладів із книги, що наочно показують різницю між рядовими співробітниками та цінними:– У той час як інші виконують свою роботу, «цінні співробітники» з'ясовують, яку роботу необхідно виконати.– У той час як інші чекають на вказівки, «цінні співробітники» виходять вперед і ведуть.– У той час, як інші намагаються мінімізувати зміни, «цінні співробітники» навчаються і адаптуються до змін. , так і керівникам та власникам бізнесу, які хочуть, щоб у них було більше продуктивних співробітників, «зірок», готових вкладати свій розум та енергію у розвиток компанії.

Текст книги було перекладено з мови оригіналу із застосуванням технологій штучного інтелекту. Попри загалом високий рівень перекладу, можливі окремі неточності у фразових конструкціях, а також поодинокі неперекладені слова чи словосполучення. Після отримання замовлення, претензії щодо якості перекладу не приймаються.
ФІО Автора
Уайзман Лиз
Мова
Українська
Вік
12
Дата виходу
2021

Відгуки

Оцінка: 


2022-02-02

Важлива книга для професійного зростання!

Книга "Цінні працівники" Ліз Уайзман стала для мене справжнім відкриттям у світі кар'єрного розвитку. Авторка, спираючись на досвід 170 керівників провідних компаній, майстерно розкриває секрети, які допомагають стати незамінним працівником у будь-якій організації. Я була вражена, як чітко і зрозуміло описані характеристики "цінних співробітників", які не лише виконують свої обов'язки, а й активно беруть участь у розвитку компанії. Книга надихає на дії: вона спонукає читача не просто виконувати свою роботу, а й шукати можливості для покращення, адаптуватися до змін і проявляти ініціативу. Я знайшла безліч корисних порад, які вже почала втілювати в життя, і помітила позитивні зміни в своїй роботі. Хоча переклад тексту місцями може бути неідеальним, це не зменшує цінності інформації, яку книга несе. Рекомендую "Цінні працівники" всім, хто прагне досягти успіху в кар'єрі та стати важливою частиною своєї команди!

Напишіть свій відгук

Книга Цінні працівники. Як стати незамінним і досягати цілей разом із компанією

Автор бестселерів та дослідниця New York Times Ліз Уайзман розкриває секрети зіркових професіоналів, пояснює, хто такі «ключові гравці», чому ...

Напишіть свій відгук

Ще книги цього автора

Ще книги цієї тематики