Book Valuable employees. How to become indispensable and achieve goals together with the company

LU095259
Ukrainian
In stock
1  
127 UAH
115 UAH - 10%
Best-selling author and New York Times researcher Liz Wiseman reveals the secrets of star professionals, explains who "key players" are, why some employees become them and others do not, and what needs to be done to become indispensable. The book is based on interviews with 170 company executives, including Adobe, Google, LinkedIn, NASA, Salesforce, SAP, Splunk, Stanford Health, Target.Every company has "value employees" - those irreplaceable colleagues who can be relied upon in critical situations and who can be trusted to carry out responsible tasks. Managers know these employees, understand their value, and want more of these people in the team. But it's not always clear what really sets these professionals apart from their peers.Here are a few examples from the book that illustrate the difference between low-level employees and high-value employees:– Whereas others do their jobs, valued employees figure out what work needs to be done.– While others wait for instructions, valued employees step forward and lead.– In while others try to minimize change, "valuable employees" learn and adapt to change.Who this book is forThe book will be of interest to both ordinary employees who dream of making a career and benefiting the company , and to managers and business owners who want to have more productive employees, "stars" who are ready to invest their mind and energy in the development of the company.

The book’s text has been translated from the original language using an artificial intelligence system. In most cases, the translation is accurate and clear, but occasionally there may be incorrect phrasing or individual words left untranslated.
Name of the Author
Уайзман Лиз
Number of pages
263
Language
Ukrainian
Cover
Soft
Age
12
Release date
2021

Reviews

Grade 


02/02/2022

Важлива книга для професійного зростання!

Книга "Цінні працівники" Ліз Уайзман стала для мене справжнім відкриттям у світі кар'єрного розвитку. Авторка, спираючись на досвід 170 керівників провідних компаній, майстерно розкриває секрети, які допомагають стати незамінним працівником у будь-якій організації. Я була вражена, як чітко і зрозуміло описані характеристики "цінних співробітників", які не лише виконують свої обов'язки, а й активно беруть участь у розвитку компанії. Книга надихає на дії: вона спонукає читача не просто виконувати свою роботу, а й шукати можливості для покращення, адаптуватися до змін і проявляти ініціативу. Я знайшла безліч корисних порад, які вже почала втілювати в життя, і помітила позитивні зміни в своїй роботі. Хоча переклад тексту місцями може бути неідеальним, це не зменшує цінності інформації, яку книга несе. Рекомендую "Цінні працівники" всім, хто прагне досягти успіху в кар'єрі та стати важливою частиною своєї команди!

Write your review

Book Valuable employees. How to become indispensable and achieve goals together with the company

Bestselling author and New York Times researcher Liz Wiseman reveals the secrets of star professionals, explains who the "key players" are, why ...

Write your review

More books by this author

More books on this topic