Книга Автосервіс. Стандарти управління : Практичний посібник

LU061257
Українська
В наявності
1  
112 грн
101 грн - 10%
Книга підготовлена у форматі опису бізнес-процесів, правил, процедур, операцій і інших елементів організації управління.Фахівці можуть використати одні матеріали - як плани робіт, інші - як керівництво до дії, треті - в якості інструкцій, четверті - як базу для внутріфірмових документів, п'яті - як інформацію для навчання і так даліКнига підготовлена практиком і рекомендована в якості практичного посібника для фахівців в сервісі колісної і гусеничної техніки.Книга входить в серію практичних посібників - джерело професійної інформації про сучасні методи організації діяльності автосервісних підприємств, маркетингу і управління. Фахівцям пропонується безліч цінної інформації про практику ремонтних підприємств в різних країнах і в Росії, підготовленій на основі інструктивних матеріалів зарубіжних автокомпаній і багаторічного досвіду автора в торгівлі технікою і запасними частинами на зовнішньому ринку. Серія практичних посібників служить надійним порадником для ухвалення стратегічних, тактичних і поточних рішень власникам і менеджерам автосервісних підприємств.

Текст книги було перекладено з мови оригіналу із застосуванням технологій штучного інтелекту. Попри загалом високий рівень перекладу, можливі окремі неточності у фразових конструкціях, а також поодинокі неперекладені слова чи словосполучення. Після отримання замовлення, претензії щодо якості перекладу не приймаються.
ФІО Автора
Волгин Владислав Васильевич
Кількість сторінок
486
Мова
Українська
Обкладинка
М'яка
Дата виходу
2013

Відгуки

Оцінка: 


2023-01-20

Надзвичайно корисний посібник для фахівців автосервісу!

Книга "Автосервіс. Стандарти управління" є безцінним ресурсом для всіх, хто працює в сфері обслуговування колісної та гусеничної техніки. Автор детально описує бізнес-процеси, правила та процедури, що дозволяє зрозуміти, як ефективно організувати роботу автосервісу. Я особисто знайшов безліч корисних матеріалів, які можна використовувати як плани робіт або інструкції для навчання персоналу. Книга також пропонує цінну інформацію про міжнародний досвід у сфері ремонту техніки, що робить її ще більш цінною для українських фахівців. Незважаючи на деякі недоліки в перекладі, зміст книги повністю виправдовує ці недоліки. Я б рекомендував цю книгу всім, хто прагне покращити управлінські навички та підвищити ефективність свого автосервісу!

Напишіть свій відгук

Книга Автосервіс. Стандарти управління : Практичний посібник

Книга підготовлена у форматі опису бізнес-процесів, правил, процедур, операцій і інших елементів організації управління.Фахівці можуть використати о...

Напишіть свій відгук

Ще книги цього автора

Ще книги цієї тематики