Книга Gett. Сервіс з сенсом
Gett - інноваційна компанія, що надає сервіс таксі і доставки для приватних і корпоративних клієнтів, з глобальною мережею у більш ніж 120 містах світу, включаючи Лондон, Тель-Авів, Москву і Нью-Йорк.У чому секрет успіху "сервісу з кращими водіями" і зростанням на 400 рік?Діана Кодоева, глава Департаменту Клієнтського Сервісу Gett в Росії, упевнена: роблячи клієнтів щасливими, стаєш щасливим сам.Дізнайтеся, як зібрати і згуртувати команду замотивированных співробітників, створити кращий сервіс з нуля, забезпечити своїй компанії перевагу серед конкурентів і завоювати любов клієнтів.У форматі a4.pdf збережений видавничий макет.
- ФІО Автора
- Кодоева Діана
- Кількість сторінок
- 352
- Мова
- Російська
- Обкладинка
- М'яка
- Вік
- 12
- Серія
- Бізнес. Як це працює в Росії
- Дата виходу
- 2019
Відгуки
Ще книги цієї тематики
Книга Дослідження трендів
119 грн
108 грн
Книга Штучний інтелект на практиці
125 грн
113 грн
Книга Різнобарвний менеджмент
62 грн
56 грн
Книга Тім Кук
126 грн
114 грн
Книга Burger King. Як побудувати імперію
131 грн
118 грн
Книга Зловісна долина. Що я побачила,...
137 грн
124 грн
Книга IBM. Падіння і відродження...
114 грн
103 грн
Книга Я від Яники
27 грн
25 грн
Книга Криптвоюматика 2.0. Стань сином...
123 грн
111 грн
Книга Інтелект карти (mindmap)....
73 грн
66 грн
2022-08-24
Справжній ключ до успіху в сучасному бізнесі!
Книга "Gett. Сервіс з сенсом" - це діамант серед літературних робіт про бізнес та успіх. Автори детально розкривають секрети успіху інноваційної компанії, яка надає сервіс таксі та доставки в більш ніж 120 містах світу. Через приклад Діани Кодоевої, глави Департаменту Клієнтського Сервісу Gett в Росії, читачі отримують унікальну можливість дізнатися, як збудувати успішну команду, створити неперевершений сервіс з нуля та завоювати серця клієнтів. Книга не лише надихає на досягнення великих цілей, а й надає практичні поради та інструменти для досягнення успіху у бізнесі. Рекомендую "Gett. Сервіс з сенсом" всім, хто прагне розвивати свій бізнес та покращити якість обслуговування!