Книга Про курс «Маркетинг-менеджмент» (проморолик)
Курс присвячений маркетинговим основам вироблення комерційної політики компанії, тому, які тренди формуватимуть ринки в майбутньому, чи можна зробити маркетингові програми вимірними і погодженими з фінансовими цілями компанії, як і яких клієнтів варто утримувати, як не програти в маркетингових війнах. В результаті його освоєння студенти будуть здатні застосовувати маркетингові інструменти при аналізі і виробленні комерційної політики.
Для пристроїв Apple для корректного відтворення файлу потрібен комп'ютер з встановленим iTunes.
- ФІО Автора
- Липсиц Ігор Володимирович
- Кількість сторінок
- 127
- Мова
- Російська
- Обкладинка
- М'яка
- Вік
- 16
- Серія
- Маркетинг-менеджмент (курс ВШЭ)
- Дата виходу
- 2018
Відгуки
Ще книги цієї тематики
Книга HR- маркетинг. Як зробити вашу...
133 грн
120 грн
Книга Професія "бізнес-аналітик"....
114 грн
103 грн
Книга Мама, я тимлид! Практичні...
134 грн
121 грн
Книга Від розробника до керівника
131 грн
118 грн
Книга Проектування IoT- платформи для...
83 грн
75 грн
Книга Основи глибокого навчання
135 грн
122 грн
Книга Зона перемоги
122 грн
110 грн
Книга Технології інтеграції 1С...
135 грн
122 грн
Книга Інформаційний менеджмент
126 грн
114 грн
Книга Настільна книга...
112 грн
101 грн
2022-12-05
Про курс «Маркетинг-менеджмент» - це неймовірно цінний ресурс дл
Цей курс допомагає розібратися в основних принципах маркетингу, виробленні комерційної політики компанії та використанні маркетингових інструментів для досягнення фінансових цілей. Автори курсу чудово пояснюють, які тренди формуватимуть ринки у майбутньому, як утримувати клієнтів, а також як уникнути поразок у маркетингових війнах. Інформація, яка подається, є дуже корисною та актуальною, дозволяючи студентам отримати практичні навички для успішної роботи в галузі маркетингу. Рекомендую цей курс як відмінний інструмент для підвищення кваліфікації та розвитку в сфері маркетингу!