Книга Про курс «Маркетинг-менеджмент» (проморолик)

LR487337
Російська
В наявності
1  
25 грн
23 грн - 10%

Курс присвячений маркетинговим основам вироблення комерційної політики компанії, тому, які тренди формуватимуть ринки в майбутньому, чи можна зробити маркетингові програми вимірними і погодженими з фінансовими цілями компанії, як і яких клієнтів варто утримувати, як не програти в маркетингових війнах. В результаті його освоєння студенти будуть здатні застосовувати маркетингові інструменти при аналізі і виробленні комерційної політики.

Для пристроїв Apple для корректного відтворення файлу потрібен комп'ютер з встановленим iTunes.

ФІО Автора
Липсиц Ігор Володимирович
Кількість сторінок
127
Мова
Російська
Обкладинка
М'яка
Вік
16
Серія
Маркетинг-менеджмент (курс ВШЭ)
Дата виходу
2018

Відгуки

Оцінка: 


2022-12-05

Про курс «Маркетинг-менеджмент» - це неймовірно цінний ресурс дл

Цей курс допомагає розібратися в основних принципах маркетингу, виробленні комерційної політики компанії та використанні маркетингових інструментів для досягнення фінансових цілей. Автори курсу чудово пояснюють, які тренди формуватимуть ринки у майбутньому, як утримувати клієнтів, а також як уникнути поразок у маркетингових війнах. Інформація, яка подається, є дуже корисною та актуальною, дозволяючи студентам отримати практичні навички для успішної роботи в галузі маркетингу. Рекомендую цей курс як відмінний інструмент для підвищення кваліфікації та розвитку в сфері маркетингу!

Напишіть свій відгук

Книга Про курс «Маркетинг-менеджмент» (проморолик)

Курс присвячений маркетинговим основам вироблення комерційної політики компанії, тому, які тренди формуватимуть ринки в майбутньому, чи можна зробити маркетин...

Напишіть свій відгук

Ще книги цього автора

Ще книги цієї тематики