Book About the Marketing Management course (promo video)

LR487337
Russian
In stock
1  
25 UAH
23 UAH - 10%
The course focuses on the marketing fundamentals of developing a company's commercial policy, what trends will shape markets in the future, whether it is possible to make marketing programs measurable and consistent with the company's financial goals, how and what customers should be retained, how not to lose in marketing wars. As a result of its development, students will be able to apply marketing tools in the analysis and development of commercial policy. The course is suitable for a wide range of students with basic knowledge of marketing and finance or extensive experience in business.

For Apple devices, a computer with iTunes installed is required to play the file correctly.

Name of the Author
Липсиц Igor Vladimirovich
Number of pages
127
Language
Russian
Cover
Soft
Age
16
Series
Маркетинг-менеджмент (курс ВШЭ)
Release date
2018

Reviews

Grade 


12/05/2022

Про курс «Маркетинг-менеджмент» - це неймовірно цінний ресурс дл

Цей курс допомагає розібратися в основних принципах маркетингу, виробленні комерційної політики компанії та використанні маркетингових інструментів для досягнення фінансових цілей. Автори курсу чудово пояснюють, які тренди формуватимуть ринки у майбутньому, як утримувати клієнтів, а також як уникнути поразок у маркетингових війнах. Інформація, яка подається, є дуже корисною та актуальною, дозволяючи студентам отримати практичні навички для успішної роботи в галузі маркетингу. Рекомендую цей курс як відмінний інструмент для підвищення кваліфікації та розвитку в сфері маркетингу!

Write your review

Book About the Marketing Management course (promo video)

The course is devoted to the marketing fundamentals of developing a company's commercial policy, what trends will form the markets in the future, whether it is possible to make marketing...

Write your review

More books by this author

More books on this topic