Book About the Marketing Management course (promo video)
The course focuses on the marketing fundamentals of developing a company's commercial policy, what trends will shape markets in the future, whether it is possible to make marketing programs measurable and consistent with the company's financial goals, how and what customers should be retained, how not to lose in marketing wars. As a result of its development, students will be able to apply marketing tools in the analysis and development of commercial policy. The course is suitable for a wide range of students with basic knowledge of marketing and finance or extensive experience in business.
For Apple devices, a computer with iTunes installed is required to play the file correctly.
- Name of the Author
- Липсиц Igor Vladimirovich
- Number of pages
- 127
- Language
- Russian
- Cover
- Soft
- Age
- 16
- Series
- Маркетинг-менеджмент (курс ВШЭ)
- Release date
- 2018
Reviews
More books on this topic
Book HR- marketing. How to do your...
133 UAH
120 UAH
Book A profession is a...
114 UAH
103 UAH
Book Mother, I тимлид! Practical...
134 UAH
121 UAH
Book From a developer to the leader
131 UAH
118 UAH
Book Designing an IoT platform for...
83 UAH
75 UAH
Book Bases of the deep educating
135 UAH
122 UAH
Book Zone of victory
122 UAH
110 UAH
Book Integration technologies...
135 UAH
122 UAH
Book Information management
126 UAH
114 UAH
Book Handbook of the project-manager....
112 UAH
101 UAH
12/05/2022
Про курс «Маркетинг-менеджмент» - це неймовірно цінний ресурс дл
Цей курс допомагає розібратися в основних принципах маркетингу, виробленні комерційної політики компанії та використанні маркетингових інструментів для досягнення фінансових цілей. Автори курсу чудово пояснюють, які тренди формуватимуть ринки у майбутньому, як утримувати клієнтів, а також як уникнути поразок у маркетингових війнах. Інформація, яка подається, є дуже корисною та актуальною, дозволяючи студентам отримати практичні навички для успішної роботи в галузі маркетингу. Рекомендую цей курс як відмінний інструмент для підвищення кваліфікації та розвитку в сфері маркетингу!