
Книга Між клізмою і харизмою
Самвел Аветисян ‒ первопроходимец російського маркетингу, відомий завдяки участі в запуску і провокаційному просуванню кампаній "Тинькофф", "Дарина" і "Техношок". У іскрометній і іронічній спробі автобіографії Самвел розповідає історію народження російського бізнесу.Один з головних героїв історії ‒ типовий російський бізнесмен початку 90-х. Напористий і зухвалий підприємець Ярдів наймає колишнього співробітника публічної бібліотеки на посаду маркетолога, вважаючи, що "вірмени ті ж євреї, але дешевше". Працюючи на бізнесмена, автор оповідання займається створенням і просуванням брендів пива "Ярдофф", пельменів "Варвара" і "Цар-батюшка".У цинічній манері Самвел дає характеристику цілій епосі. Маркетингу, який прагнув залізти в серце і печінку споживачів. Рекламним кампаніям, які мають бути настільки WOW, щоб з думських трибун про них кричали не інакше як про "національну ганьбу".Містить нецензурну лайку.
- ФІО Автора
- Аветисян Самвел
- Мова
- Російська
- Вік
- 18
- Серія
- Бізнес. Сенсація
- Дата виходу
- 2018
Відгуки
Ще книги цієї тематики
Книга Апельсинки. Чесна історія...
112 грн
101 грн
Книга "Do not disturb". Записки...
151 грн
136 грн
Книга Тільки невідкладні випадки
119 грн
108 грн
Книга Можна все
171 грн
154 грн
Книга Будні учителя
122 грн
110 грн
Книга Феміністки не носять рожеве (і...
133 грн
120 грн
Книга Тіло як доказ. Випадки з...
127 грн
115 грн
Книга Усі ми творіння на день
126 грн
114 грн
Книга Не зашкодь. Історії про життя,...
140 грн
126 грн
Книга Курячий бульйон для душі. Ми...
93 грн
84 грн
2023-05-05
Між клізмою і харизмою - книга, яка точно не залишить вас байдуж
Цей автобіографічний нарис Самвела Аветисяна - це справжнє літературне відкриття для тих, хто цікавиться світом маркетингу та бізнесу. Автор не лише розкриває історію народження російського бізнесу через призму власного життєвого шляху, але й вдало поєднує це з іронічними висловами та цинічними коментарями. Читаючи цю книгу, ви зануритесь у світ реклами, маркетингових кампаній та брендів, які створюються з метою "залізти в серце і печінку споживачів". Самвел Аветисян відверто розповідає про свої успіхи та невдачі, про те, як він створював WOW-рекламу, яка мала бути національною ганьбою, і про те, як він змінював світ маркетингу. Ця книга - це не просто історія одного бізнесмена, це цілий епос про російський бізнес та його незвичайний шлях до успіху. Рекомендую цю книгу всім, хто цікавиться маркетингом, рекламою та бізнесом!