book type

Книга Між клізмою і харизмою

LR456020

Виберіть мову книги:

Російська
В наявності
1  
124 грн
112 грн - 10%
Самвел Аветисян ‒ первопроходимец російського маркетингу, відомий завдяки участі в запуску і провокаційному просуванню кампаній "Тинькофф", "Дарина" і "Техношок". У іскрометній і іронічній спробі автобіографії Самвел розповідає історію народження російського бізнесу.Один з головних героїв історії ‒ типовий російський бізнесмен початку 90-х. Напористий і зухвалий підприємець Ярдів наймає колишнього співробітника публічної бібліотеки на посаду маркетолога, вважаючи, що "вірмени ті ж євреї, але дешевше". Працюючи на бізнесмена, автор оповідання займається створенням і просуванням брендів пива "Ярдофф", пельменів "Варвара" і "Цар-батюшка".У цинічній манері Самвел дає характеристику цілій епосі. Маркетингу, який прагнув залізти в серце і печінку споживачів. Рекламним кампаніям, які мають бути настільки WOW, щоб з думських трибун про них кричали не інакше як про "національну ганьбу".Містить нецензурну лайку.
ФІО Автора
Аветисян Самвел
Мова
Російська
Вік
18
Серія
Бізнес. Сенсація
Дата виходу
2018

Відгуки

Оцінка: 


2023-05-05

Між клізмою і харизмою - книга, яка точно не залишить вас байдуж

Цей автобіографічний нарис Самвела Аветисяна - це справжнє літературне відкриття для тих, хто цікавиться світом маркетингу та бізнесу. Автор не лише розкриває історію народження російського бізнесу через призму власного життєвого шляху, але й вдало поєднує це з іронічними висловами та цинічними коментарями. Читаючи цю книгу, ви зануритесь у світ реклами, маркетингових кампаній та брендів, які створюються з метою "залізти в серце і печінку споживачів". Самвел Аветисян відверто розповідає про свої успіхи та невдачі, про те, як він створював WOW-рекламу, яка мала бути національною ганьбою, і про те, як він змінював світ маркетингу. Ця книга - це не просто історія одного бізнесмена, це цілий епос про російський бізнес та його незвичайний шлях до успіху. Рекомендую цю книгу всім, хто цікавиться маркетингом, рекламою та бізнесом!

Напишіть свій відгук

Книга Між клізмою і харизмою

Самвел Аветисян ‒ первопроходимец російського маркетингу, відомий завдяки участі в запуску і провокаційному просуванню кампаній "Тинькофф", "Дарина" і ...

Напишіть свій відгук

Ще книги цього автора

Ще книги цієї тематики