
Book Between an enema and charisma
Самвел Аветисян ‒ первопроходимец of the Russian marketing, known due to participating in a start and provocative advancement of campaigns of "Тинькофф", "Darya" and "Техношок". In the sparkling and ironical attempt of autobiography Самвел tells history of birth of Russian business.One of protagonists of history ‒ the typical Russian businessman of beginning 90th. The assertive and impertinent businessman of Yards hires a former employee public library on position of marketing specialist, supposing that "Armenians the same jewries, but more cheaply". Working on a businessman, the author of narration engages in creation and advancement of brands of beer of "Ярдофф", meat dumplings of "Barbarian" and "Tsar-father".In a cynical manner Самвел gives description to the whole epoch. To marketing that aimed to climb in a heart and liver of consumers. To the advertisement campaigns that must be so WOW, that with thought tribunes about them yelled not differently as about "national disgrace".Contains an unprintable bad language.
- Name of the Author
- Аветисян Самвел
- Language
- Russian
- Age
- 18
- Series
- Business. Sensation
- Release date
- 2018
Reviews
More books on this topic
Book oranges. An honest story of one...
112 UAH
101 UAH
Book Do not disturb. Hotelier's Notes
151 UAH
136 UAH
Book Only urgent cases
119 UAH
108 UAH
Book All is possible
171 UAH
154 UAH
Book Week-days of teacher
122 UAH
110 UAH
Book Feminists do not carry pink (and...
133 UAH
120 UAH
Book The body is evidence. Cases from...
127 UAH
115 UAH
Book All of us are creations on a day
126 UAH
114 UAH
Book Do not harm. Histories about...
140 UAH
126 UAH
Book Chicken clear soup for the soul....
93 UAH
84 UAH
05/05/2023
Між клізмою і харизмою - книга, яка точно не залишить вас байдуж
Цей автобіографічний нарис Самвела Аветисяна - це справжнє літературне відкриття для тих, хто цікавиться світом маркетингу та бізнесу. Автор не лише розкриває історію народження російського бізнесу через призму власного життєвого шляху, але й вдало поєднує це з іронічними висловами та цинічними коментарями. Читаючи цю книгу, ви зануритесь у світ реклами, маркетингових кампаній та брендів, які створюються з метою "залізти в серце і печінку споживачів". Самвел Аветисян відверто розповідає про свої успіхи та невдачі, про те, як він створював WOW-рекламу, яка мала бути національною ганьбою, і про те, як він змінював світ маркетингу. Ця книга - це не просто історія одного бізнесмена, це цілий епос про російський бізнес та його незвичайний шлях до успіху. Рекомендую цю книгу всім, хто цікавиться маркетингом, рекламою та бізнесом!