
Книга Шпаргалка проДАж. Книга 2
У продовженні книги "Шпаргалка проДАж" автор дає інструменти диференційованих продажів. "Продаємо ми з Вами людям. А люди усі різні. Дивно припускати, що одні і ті ж інструменти продажів, одні і ті ж фрази, аргументи, відповіді на заперечення однаково добре працюватимуть з різними клієнтами". У книзі представлена класифікація клієнтів за чотирма типами і дані прості сигнали, за допомогою яких легко можна розпізнати особливості клієнта, до яких необхідно адаптуватися і уміти використати в продажах. Прості інструменти, рекомендації про те, що робити і що не робити, що говорити і не говорити, як переконувати клієнта конкретного типу або конкретними поведінковими особливостями, як справлятися із запереченнями конкретного типу.Книга адресована керівникам, співробітникам відділів продажів, зацікавленим в гарантованому підвищенні ефективності роботи менеджера по продажах, закупникам і усім, хто займається продажами, веде переговори і переконує в чомусь інших. Книга часто використовується читачами в якості настільної книги з моменту її придбання, до якої звертаються знову і знову за "підказками".Книга написана практиком і для практиків. Автор книги Борис Жалило - системний тренер-консультант Міжнародної Консалтингової Групи Business Solution International, має значний досвід продажів і управлінської роботи. "Книга сама з себе не дасть Вам зростання продажів. А ось інструментарій - при його застосуванні - гарантовано дасть. Все-таки він був відпрацьований за 23 роки практики продажів і 20 років моєї роботи в якості консультанта, що піднімає продажі. У 13 країнах, 152 містах. Більше 2000 компаній". А ще тисячі компаній отримали шматочки цього інструментарію на тренінгах, які автор проводить з 1996 року, у тому числі найвідоміших, брендових тренінгах "Школа Диференційованих продажів", "Диференційовані переговори", "Продажі : Школа Тигра", "Продавати дорого"!У книзі дані конкретні фрази, інструменти, питання, заготівлі, аргументи, відповіді на заперечення, які можна негайно почати застосовувати у своїх продажах (близько 300 фраз-відповідей на можливі заперечення з урахуванням особливостей типів клієнтів).Завдяки інструментарію з цієї книги Ви зможете домагатися того, чого ВИ хочете від своїх клієнтів, ділових партнерів, співрозмовників. Переконувати їх, справлятися із запереченнями, управляти їх увагою, інтересом, емоціями, симпатією, довірою.Успішних продажів!
- ФІО Автора
- Жалило Борис Анатолійович
- Мова
- Російська
- Вік
- 12
- Дата виходу
- 2011
Відгуки
Необхідна книга для кожного менеджера по продажам!
"Шпаргалка проДАж. Книга 2" - це дійсно цінний посібник, який допоможе вам стати успішним у своїй справі. Автор не лише надає чіткі інструменти та рекомендації, але й ділиться своїм великим досвідом у галузі продажів. Книга містить практичні поради щодо того, як ефективно вести переговори з різними типами клієнтів, як переконувати та справлятися з запереченнями. Чітко структурований матеріал дозволяє швидко засвоїти інформацію і почати застосовувати її на практиці. Ця книга стане вашим надійним помічником у роботі та допоможе досягти нових висот у сфері продажів. Рекомендую з іскренністю!
Ще книги цієї тематики
Книга Огилви про рекламу
128 грн
116 грн
Книга Побудова відділу продажів : з...
122 грн
110 грн
Книга Юридичний маркетинг. Як...
122 грн
110 грн
Книга Важкі діалоги. Що і як...
195 грн
176 грн
Книга Фіолетова корова. Зробіть свій...
195 грн
176 грн
Книга Копирайтинг масової поразки
122 грн
110 грн
Книга Недитячий бізнес. Управління...
117 грн
106 грн
Книга Першокласний сервіс як...
139 грн
126 грн
Книга Скарб копірайтера
78 грн
71 грн
Книга Ком'юніті-менеджмент
141 грн
127 грн
2024-03-27
Ця книга - справжній скарб для всіх, хто займається продажами!
"Шпаргалка проДАж. Книга 2" - це не просто набір порад та інструментів, це справжній практичний посібник для тих, хто бажає підвищити ефективність своєї роботи в галузі продажів. Автор, Борис Жалило, ділиться своїм великим досвідом у цій книзі, пропонуючи конкретні поради та стратегії, які можна застосовувати в реальних ситуаціях з клієнтами. Книга містить класифікацію клієнтів за типами, що дозволяє легко розпізнати їх особливості та адаптуватися під них. Цей посібник стане невід'ємною частиною вашого робочого процесу, адже в ньому міститься близько 300 фраз-відповідей на можливі заперечення з урахуванням особливостей типів клієнтів. Рекомендую цю книгу всім, хто бажає підвищити свою майстерність у сфері продажів та переговорів!