Книга SMM менеджер. Стратегія просування в соціальних мережах
SMM менеджер. Стратегія просування в соціальних мережах. Навчальний посібник для початківців SMMщиков. У книзі детально розповідається про те, що таке стратегія просування, з чого він полягає і як створюється. Дається уявлення про роботу менеджера з маркетингу в соціальних мережах, контент-планированию, складанню воронок продажів, унікальних торгових пропозиціях. Прочитання навчального посібника допоможе зрозуміти самі принци і механіку просування в соціальних мережах: стратегія просування, робота SMM- менеджера, принципи продажів в соцсетях, воронки продажів, цільова аудиторія, комунікація, настроєння від конкурентів, створення унікальної торгової пропозиції. Пропонована інформація призначена в першу чергу тим, хто уперше зіткнувся з SMM.
- ФІО Автора
- Невский Ілля
- Кількість сторінок
- 350
- Мова
- Російська
- Обкладинка
- Тверда
- Вік
- 12
- Дата виходу
- 2021
Відгуки
Ще книги цієї тематики
Книга Мистецтво просування сайту....
131 грн
118 грн
Книга Контекстна реклама Google AdSense
49 грн
45 грн
Книга Ком'юніті-менеджмент
141 грн
127 грн
Книга TikTok. Секрети, тренди і фішки...
112 грн
101 грн
Книга Контентник
129 грн
117 грн
Книга Мільйон передплатників
115 грн
104 грн
Книга Як змусити SMM працювати:...
73 грн
66 грн
Книга Наша ціль – вода
114 грн
103 грн
Книга Тямуще керівництво по SEO-...
69 грн
63 грн
Книга Telegram від А до Я. Історія,...
59 грн
54 грн
2022-12-29
Обов'язкова книга для початківців у сфері SMM!
Як людина, яка тільки починає свій шлях у соціальних мережах, я була в захваті від цього навчального посібника. Автор дуже доступно пояснює, що таке стратегія просування в соціальних мережах, як вона формується та які кроки потрібно виконати для успішного просування. Книга детально розглядає роботу SMM-менеджера, контент-планування, воронки продажів та інші важливі аспекти. Що особливо цікаво - автор надає приклади з реального життя, що допомагає краще зрозуміти матеріал. Після прочитання цієї книги я відчула, що маю чітке уявлення про те, як працювати в соціальних мережах та як побудувати успішну стратегію просування. Рекомендую цей посібник усім, хто тільки починає вивчати SMM!