Книга Кров, піт і пікселі. Зворотна сторона індустрії відеоігор
Краща книга про ігрову індустрію від відомого американського журналіста Джейсона Шрейера. Автор зібрав сотні унікальних і захоплюючих історій створення кращих комп'ютерних ігор десятиліття, розказаних йому самими творцями. Вийшла життєва і нетривіальна книга про те, що коштує за кожною культовою грою сучасності і якою ціною її розробники випускають продукти, що збирають мільйони фанатів по всьому світу. У книзі ви знайдете історії створення Diablo III і Dragon Age : Inquisition, Uncharted 4, Witcher III і багатьох інших ігрових бестселерів."Чудова книга, що наочно ілюструє на прикладах відомих проектів основний принцип ігрової індустрії "no pain no game" (без болю немає гри).Не пов'язані з ігровою індустрією читачі ознайомляться з тим, як насправді робляться ігри і якою важкою може бути праця розробників. Ті, хто мріє створювати ігри, дізнаються, що їх чекає, а розробники - зможуть знайти сили на черговий подвиг і випустити справжній шедевр", - Олександр Рехлов, керівник російського підрозділу Creative Mobile."Здорово написане, місцями несамовите авторське розслідування, що показує усю таємницю розробки ігор, з її зльотами і падіннями. Потрібно зробити цю книгу обов'язковою до прочитання розробниками в моїй студії", - Клифф Блезински, творець гри Gears of War засновник студії Boss Key Productions.У форматі PDF A4 збережений видавничий макет книги.
- ФІО Автора
- Шрейер Джейсон
- Кількість сторінок
- 275
- Мова
- Російська
- Обкладинка
- Тверда
- Вік
- 12
- Серія
- Легендарні комп'ютерні ігри
Відгуки
Ця книга - справжнє відкриття для всіх шанувальників відеоігор т
"Кров, піт і пікселі" - це захоплююча збірка історій про те, як народжуються культові відеоігри, які завоювали мільйони сердець геймерів по всьому світу. Автор вдало поєднав у цій книзі життєвість реальних історій розробки ігор з аналізом та розкриттям внутрішніх кухонь геймдеву. Кожна сторінка книги наповнена енергією, страстю та наполегливістю творців, які вкладають у свої проекти все - від крові та піті до пікселів. Рекомендую цю книгу як відмінний джерело натхнення для творців ігор, так і цікаве читання для всіх, хто цікавиться індустрією відеоігор!
Ще книги цієї тематики
Книга Довге двадцяте століття. Гроші,...
55 грн
50 грн
Книга Огилви про рекламу
128 грн
116 грн
Книга Тлумачення сновидінь. Зигмунд...
44 грн
40 грн
Книга Емоційний шантаж. Сюзан Форуард...
44 грн
40 грн
Книга Людина, яка прийняла дружину за...
44 грн
40 грн
Книга Ігри, в які грають люди....
44 грн
40 грн
Книга Нова позитивна психологія:...
29 грн
27 грн
Книга Навички людей : Як обстоювати...
44 грн
40 грн
Книга Латеральне мислення. Підручник...
44 грн
40 грн
Книга Заздрість і вдячність. Мелані...
29 грн
27 грн
2024-03-13
Неймовірно цікава та пізнавальна книга!
"Кров, піт і пікселі" - це не просто книга про створення відеоігор, це справжнє розслідування у світі геймдеву, яке захоплює з перших сторінок. Автор вдало поєднав історії успіху та невдач розробників, розкриваючи таємниці та складнощі, з якими вони стикаються на шляху до створення шедеврів. Читаючи цю книгу, ви зануритесь у світ творчості, наполегливості та відданості тих, хто стоїть за улюбленими вами іграми. Рекомендую "Кров, піт і пікселі" як обов'язкове читання для всіх, хто цікавиться індустрією відеоігор та хоче дізнатися більше про те, як насправді народжуються ігрові шедеври!