book type

Книга Цінності – головний герой корпоративної культури

LR206950

Виберіть мову книги:

Російська
В наявності
1  
123 грн
111 грн - 10%

Цінності стали звичною категорією в наших вседневных розмовах будинку і на роботі. При цьому, корпоративні філософії і цінності нерідко представляються в компаніях сакральними книгами, отакими незмінними моральними фундаментами на усі часи. Адже вони повинні відбивати живі етичні ситуації. Нас зацікавив потенціал цінностей для успіху компаній сьогодні. На сторінках книги пропонуються відповіді з практики - як вимірювати в цифрах і фактах зв'язок цінностей із завданнями компанії, для чого звіряти цінності компанії з культурною атмосферою регіону, чому роль цінностей - корпоративних, особових, зростатиме в суспільстві постмодерну, що настає (чи що настав?). Наша методика і практичні кейси допоможуть керівникові, співробітникові HR сконструювати ефективну ціннісну систему, здатну враховувати завдання компанії, її внутрішній потенціал і зовнішні умови роботи.

ФІО Автора
Фурманова Алима Якубовна
Мова
Російська
Вік
16
Дата виходу
2021

Відгуки

Оцінка: 


2022-10-04

Цінності – ключовий елемент успішної корпоративної культури!

Книга "Цінності – головний герой корпоративної культури" - це справжній дорогоцінний посібник для всіх, хто цікавиться питаннями формування ціннісних систем у компаніях. Автори докладно розглядають роль цінностей у сучасному бізнесі, надаючи читачеві не лише теоретичні знання, але й практичні інструменти для їх впровадження. В книзі представлені цікаві кейси, які допомагають краще зрозуміти важливість цінностей для успішної діяльності компанії, а також методики оцінки та вимірювання впливу цінностей на розвиток бізнесу. Я особисто знайшов цю книгу надзвичайно корисною і пізнавальною, вона допомогла мені поглибити свої знання в цій області та застосувати їх на практиці. Рекомендую цю книгу всім керівникам, HR-спеціалістам та всім, хто цікавиться питаннями корпоративної культури та цінностей у бізнесі!

Напишіть свій відгук

Книга Цінності – головний герой корпоративної культури

Цінності стали звичною категорією в наших вседневных розмовах будинку і на роботі. При цьому, корпоративні філософії і цінності нерідко представляються в кому...

Напишіть свій відгук

Ще книги цієї тематики