Книга Інформаційний менеджмент
Описано принципи та методи інформаційного менеджменту як процесу управління на базі комп'ютерних технологій обробки інформації із застосуванням управлінських інформаційних систем як базового інструменту для роботи менеджерів на всіх рівнях управління у різних предметних галузях.Розглядаються принципи організації функціонування компонентів інформаційного суспільства на основі консалтингових та технічних проектів автоматизованих інформаційних систем, проектів реінжинірингу бізнес-процесів різних компонентів інформаційного суспільства. Наводиться опис технологій інформаційного менеджменту та їх використання в системах соціального захисту. .
- ФІО Автора
- Гринберг А. С., Король И. А.
- Кількість сторінок
- 113
- Мова
- Російська
- Обкладинка
- М'яка
- Серія
- Профессиональный учебник
- Дата виходу
- 2017
Відгуки
Ще книги цієї тематики
Книга HR- маркетинг. Як зробити вашу...
133 грн
120 грн
Книга Професія "бізнес-аналітик"....
114 грн
103 грн
Книга Мама, я тимлид! Практичні...
134 грн
121 грн
Книга Від розробника до керівника
131 грн
118 грн
Книга Проектування IoT- платформи для...
83 грн
75 грн
Книга Основи глибокого навчання
135 грн
122 грн
Книга Зона перемоги
122 грн
110 грн
Книга Технології інтеграції 1С...
135 грн
122 грн
Книга Настільна книга...
112 грн
101 грн
Книга Професія "бізнес-аналітик"....
114 грн
103 грн
2023-05-05
Інформаційний менеджмент - це книга, яка відкриває нові горизонт
Її автор вдало поєднав теоретичні аспекти з практичними прикладами, що дозволяє читачеві зрозуміти не лише основні принципи і методи інформаційного менеджменту, але й їх застосування в різних сферах діяльності. Книга ретельно розглядає організацію функціонування компонентів інформаційного суспільства, надаючи чіткі вказівки щодо впровадження консалтингових та технічних проектів автоматизованих інформаційних систем. Особливу увагу заслуговує розділ про технології інформаційного менеджменту в системах соціального захисту, де автори детально розглядають практичні аспекти впровадження та використання інформаційних технологій для покращення якості послуг. Ця книга є незамінним джерелом знань для менеджерів на всіх рівнях управління та всіх, хто цікавиться сучасними технологіями управління інформацією. Рекомендую її як обов'язкову літературу для всіх, хто прагне розвивати свої знання у цій сфері!