Книга 200 методів маркетингу для пицца-сетей і окремих піцерій

LR103286
Російська
В наявності
1  
135 грн
122 грн - 10%
Ми продовжимо говорити про інструменти маркетингу (200 методів). Протестована їх успішна ефективність, вони працюють в пицца-бизнесе, приносячи більше покупців і більше продажів. Головним завданням пицца-бизнеса є створення нових покупців по лінійці: перехожий - відвідувач - покупець новачок - покупець постійний - покупець лояльний - покупець на все життя. Задоволений покупець, повторюючи замовлення, підвищує продажі робить піца-бізнес успішним і надійним, з точки зору збільшення кількості піцерій (корпоративних і франшизных). Адже тільки успішний бізнес можна клонувати.
ФІО Автора
Давидов Володимир, Давидов Євгенії, Канищев Артем
Кількість сторінок
352
Мова
Російська
Обкладинка
Тверда
Вік
12
Дата виходу
2020

Відгуки

Оцінка: 


2022-12-19

200 методів маркетингу для піцца-сетей і піцерій - це справжній

Ця книга - не просто набір теоретичних порад, а практичний посібник з перевіреними методами, які допомагають залучати нових клієнтів, підвищувати продажі та робити бізнес успішним. Автори детально розглядають кожен метод маркетингу, пояснюючи його ефективність та вплив на піцца-бізнес. Важливою складовою книги є підходи до різних категорій клієнтів - від новачків до лояльних покупців, що допомагає збільшити кількість повторних замовлень і підвищити лояльність аудиторії. Як власник піцерії, я впевнений, що ця книга стане незамінним помічником у розвитку бізнесу та залученні нових клієнтів!

Напишіть свій відгук

Книга 200 методів маркетингу для пицца-сетей і окремих піцерій

Ми продовжимо говорити про інструменти маркетингу (200 методів). Протестована їх успішна ефективність, вони працюють в пицца-бизнесе, приносячи більше покупа...

Напишіть свій відгук

Ще книги цієї тематики