Book 200 Marketing Methods for Pizza Chains and Individual Pizzerias
We will say on about the instruments of marketing (200 methods). Their successful efficiency is tested, they work in пицца-бизнесе, bringing more customers and more sales. The main task of пицца-бизнеса is creation of new customers on a line: a passer-by is a visitor is a customer a novice is a customer permanent - a customer loyal is a customer for life. The satisfied customer, repeating orders, promotes sales, pizza-business does successful and reliable, from the point of view of increase of amount of pizzerias (corporate and франшизных). In fact successful business can be cloned only.
- Name of the Author
- Давыдов Vladimir, Давыдов of Eugenias, Канищев Artem
- Number of pages
- 352
- Language
- Russian
- Cover
- Hard
- Age
- 12
- Release date
- 2020
Reviews
More books on this topic
Book Big sales on webinars and...
123 UAH
111 UAH
Book Control of losses is in a shop
215 UAH
194 UAH
Book Forbes 09-2020
113 UAH
102 UAH
Book Pizza-business. Part 8. A...
120 UAH
108 UAH
Book Own online store on Instagram
73 UAH
66 UAH
Book How to convert a visitor into a...
119 UAH
108 UAH
Book Pizzaiolo Tutorial
138 UAH
125 UAH
Book Dropshipping and Shopify
122 UAH
110 UAH
Book We open the enterprise
30 UAH
27 UAH
Book Plan of SEO- of victory for your...
30 UAH
27 UAH
12/19/2022
200 методів маркетингу для піцца-сетей і піцерій - це справжній
Ця книга - не просто набір теоретичних порад, а практичний посібник з перевіреними методами, які допомагають залучати нових клієнтів, підвищувати продажі та робити бізнес успішним. Автори детально розглядають кожен метод маркетингу, пояснюючи його ефективність та вплив на піцца-бізнес. Важливою складовою книги є підходи до різних категорій клієнтів - від новачків до лояльних покупців, що допомагає збільшити кількість повторних замовлень і підвищити лояльність аудиторії. Як власник піцерії, я впевнений, що ця книга стане незамінним помічником у розвитку бізнесу та залученні нових клієнтів!