Book 200 Marketing Methods for Pizza Chains and Individual Pizzerias

LR103286
Russian
In stock
1  
135 UAH
122 UAH - 10%
We will say on about the instruments of marketing (200 methods). Their successful efficiency is tested, they work in пицца-бизнесе, bringing more customers and more sales. The main task of пицца-бизнеса is creation of new customers on a line: a passer-by is a visitor is a customer a novice is a customer permanent - a customer loyal is a customer for life. The satisfied customer, repeating orders, promotes sales, pizza-business does successful and reliable, from the point of view of increase of amount of pizzerias (corporate and франшизных). In fact successful business can be cloned only.
Name of the Author
Давыдов Vladimir, Давыдов of Eugenias, Канищев Artem
Number of pages
352
Language
Russian
Cover
Hard
Age
12
Release date
2020

Reviews

Grade 


12/19/2022

200 методів маркетингу для піцца-сетей і піцерій - це справжній

Ця книга - не просто набір теоретичних порад, а практичний посібник з перевіреними методами, які допомагають залучати нових клієнтів, підвищувати продажі та робити бізнес успішним. Автори детально розглядають кожен метод маркетингу, пояснюючи його ефективність та вплив на піцца-бізнес. Важливою складовою книги є підходи до різних категорій клієнтів - від новачків до лояльних покупців, що допомагає збільшити кількість повторних замовлень і підвищити лояльність аудиторії. Як власник піцерії, я впевнений, що ця книга стане незамінним помічником у розвитку бізнесу та залученні нових клієнтів!

Write your review

Book 200 Marketing Methods for Pizza Chains and Individual Pizzerias

We will say on about the instruments of marketing (200 methods). Their successful efficiency is tested, they work in пицца-бизнесе, bringing anymore покупа...

Write your review

More books on this topic