book type

Книга Розробка GUI в C++ і DirectX

FU930251

Виберіть мову книги:

Українська
Mason McCuskey
В наявності
0  
25 грн
23 грн - 10%

На перший погляд може здатися, що я заново винаходжу колесо; Windows вже має дуже складний, дуже функціональний графічний інтерфейс. На жаль, хоча графічний інтерфейс Windows чудово підходить для офісних програм, досить часто він не підходить для багатьох ігор. Ігри, як правило, потребують більш точного контролю над графічним інтерфейсом користувача, ніж може надати Windows (наприклад, ігри можуть використовувати альфа-змішування для реалізації частково прозорих вікон – легко, якщо ви написали власний графічний інтерфейс, але майже неможливо за допомогою Windows GUI). Ця стаття розповість вам, як створити GUI за допомогою C++ і DirectX. Серію поділено на кілька частин, кожна з яких стосується певного аспекту програмування графічного інтерфейсу користувача: Частина I: Основи та мишаЧастина II: WindowsЧастина III: Елементи керуванняЧастина IV: Редактори ресурсів та інші божевілля ПРИМІТКА: цей документ спочатку складався з чотирьох окремих статей на www. gamedev.net. Я об’єднав усі чотири в один для XGDC, але вони залишилися незмінними. - Мейсон



Текст книги було перекладено з мови оригіналу із застосуванням технологій штучного інтелекту. Попри загалом високий рівень перекладу, можливі окремі неточності у фразових конструкціях, а також поодинокі неперекладені слова чи словосполучення. Після отримання замовлення, претензії щодо якості перекладу не приймаються.
ФІО Автора
Mason McCuskey
Мова
Українська

Відгуки

Напишіть свій відгук

Книга Розробка GUI в C++ і DirectX

На перший погляд може здатися, що я заново винаходжу колесо; Windows вже має дуже складний, дуже функціональний графічний інтерфейс. На жаль, хоча графічний ...

Напишіть свій відгук

Ще книги цієї тематики