Книга Організація сервісу у збутовій політиці підприємства

FU684859
Українська
В наявності
0  
25 грн
23 грн - 10%

Книга присвячена організації сервісу у збутовій політиці підприємства. Тут докладно розказано про методи та моделі вивчення купівельної поведінки, моделі поведінки покупців кінцевого користування та покупця-підприємства, а також про комунікаційну політику підприємства, комплекс маркетингових комунікацій та розробку комунікаційної політики. Особливу увагу в книзі приділено формуванню іміджу, рекламі, зв'язкам а також ярмаркам та виставкам.



Текст книги було перекладено з мови оригіналу із застосуванням технологій штучного інтелекту. Попри загалом високий рівень перекладу, можливі окремі неточності у фразових конструкціях, а також поодинокі неперекладені слова чи словосполучення. Після отримання замовлення, претензії щодо якості перекладу не приймаються.
ФІО Автора
Илья Мельников Валерьевич
Кількість сторінок
484
Мова
Українська
Обкладинка
М'яка

Відгуки

Напишіть свій відгук

Книга Організація сервісу у збутовій політиці підприємства

Книга присвячена організації сервісу у збутовій політиці підприємства. Тут докладно розказано про методи та моделі вивчення купівельної поведінки, моделі пов...

Напишіть свій відгук

Ще книги цього автора

Ще книги цієї тематики