book type

Книга Організація сервісу у збутовій політиці підприємства

FU684859

Виберіть мову книги:

Українська
В наявності
0  
25 грн
23 грн - 10%

Книга присвячена організації сервісу у збутовій політиці підприємства. Тут докладно розказано про методи та моделі вивчення купівельної поведінки, моделі поведінки покупців кінцевого користування та покупця-підприємства, а також про комунікаційну політику підприємства, комплекс маркетингових комунікацій та розробку комунікаційної політики. Особливу увагу в книзі приділено формуванню іміджу, рекламі, зв'язкам а також ярмаркам та виставкам.



Текст книги було перекладено з мови оригіналу із застосуванням технологій штучного інтелекту. Попри загалом високий рівень перекладу, можливі окремі неточності у фразових конструкціях, а також поодинокі неперекладені слова чи словосполучення. Після отримання замовлення, претензії щодо якості перекладу не приймаються.
ФІО Автора
Илья Мельников Валерьевич
Мова
Українська

Відгуки

Напишіть свій відгук

Книга Організація сервісу у збутовій політиці підприємства

Книга присвячена організації сервісу у збутовій політиці підприємства. Тут докладно розказано про методи та моделі вивчення купівельної поведінки, моделі пов...

Напишіть свій відгук

Ще книги цього автора

Ще книги цієї тематики