Книга Ризики естетичної медицини: Нові прийоми PR, маркетингу та реклами

FU347840
Українська
В наявності
0  
46 грн
42 грн - 10%

PR, реклама, маркетинг, промоушн в онлайні – будь-який інструмент просування в принципі інтерсферний. Недарма кажуть: "Розкрутити можна все, що завгодно!" Але як бути, якщо йдеться про такі делікатні, прекрасні та небезпечні сфери бізнесу, як естетична медицина та пластична хірургія? Звичайно, є відповідальність піар-фахівця, щоб не дай Бог, не розкрутити не те чи те… Але мова не про це! У цій міні-книзі, своєрідному PR-есе, мова піде про базові принципи комунікацій з цільовими групами та фішкові маркетингові прийоми. Як ви побачите надалі, неспроможні суб'єкти, а саме: салон краси, клініка естетичної медицини та пластичні хірурги просто не зможуть ними користуватися. Для всіх добропорядних учасників ринку – як стартапів, так і давніх – поради будуть цікаві. БОНУС: Детальна база ЗМІ для роботи з журналістами за темами: жіноча краса, beauty, life-style.



Текст книги було перекладено з мови оригіналу із застосуванням технологій штучного інтелекту. Попри загалом високий рівень перекладу, можливі окремі неточності у фразових конструкціях, а також поодинокі неперекладені слова чи словосполучення. Після отримання замовлення, претензії щодо якості перекладу не приймаються.
ФІО Автора
Роман Масленников Михайлович
Татьяна Буренкова Владимировна
Кількість сторінок
125
Мова
Українська
Обкладинка
М'яка
Дата виходу
2013

Відгуки

Напишіть свій відгук

Книга Ризики естетичної медицини: Нові прийоми PR, маркетингу та реклами

PR, реклама, маркетинг, промоушн в онлайні – будь-який інструмент просування в принципі інтерсферний. Недарма кажуть: "Розкрутити можна все, що завгодно!" Ал...

Напишіть свій відгук

Ще книги цього автора

Ще книги цієї тематики