
Книга Стратегічний маркетинг
Harvard Business Review – головний діловий журнал у світі. Представляємо новий випуск серії «HBR: 10 кращих статей», присвячений проблемам стратегічного маркетингу. Якщо ви незадоволені результатами роботи вашого маркетингового відділу і хочете покращити показники продажів компанії, ця книга для вас. З сотень статей журналу, присвячених стратегічному маркетингу, редактори HBR відібрали найкорисніші та найактуальніші на сьогоднішній день. З них ви дізнаєтеся, які переваги клієнтоорієнтованої стратегії, як з максимальною ефективністю використовувати прихильність покупців до бренду протягом усього їхнього життя, чому так важливо враховувати специфіку жіночої психології і, найголовніше: як вибудувати правильну стратегію бренду і. /p>
Текст книги було перекладено з мови оригіналу із застосуванням технологій штучного інтелекту. Попри загалом високий рівень перекладу, можливі окремі неточності у фразових конструкціях, а також поодинокі неперекладені слова чи словосполучення. Після отримання замовлення, претензії щодо якості перекладу не приймаються.
- ФІО Автора
- Harvard Business Review (HBR)
- Мова
- Українська
- Дата виходу
- 2016
Відгуки
Ще книги цієї тематики
Книга Довге двадцяте століття. Гроші,...
55 грн
50 грн
Книга Огилви про рекламу
128 грн
116 грн
Книга Тлумачення сновидінь. Зигмунд...
44 грн
40 грн
Книга Емоційний шантаж. Сюзан Форуард...
44 грн
40 грн
Книга Людина, яка прийняла дружину за...
44 грн
40 грн
Книга Ігри, в які грають люди....
44 грн
40 грн
Книга Нова позитивна психологія:...
29 грн
27 грн
Книга Навички людей : Як обстоювати...
44 грн
40 грн
Книга Латеральне мислення. Підручник...
44 грн
40 грн
Книга Заздрість і вдячність. Мелані...
29 грн
27 грн
2024-05-08
Незамінний ресурс для маркетологів!
Книга "Стратегічний маркетинг" від Harvard Business Review - це справжня знахідка для всіх, хто прагне покращити результати роботи свого маркетингового відділу. Вибір статей, зроблений редакторами, вражає своєю актуальністю та корисністю. Кожна стаття пропонує цінні інсайти, які допомагають зрозуміти, як правильно вибудувати стратегію бренду, орієнтуючись на потреби клієнтів. Особливо вразила частина про клієнтоорієнтовані стратегії та їх вплив на лояльність покупців. Це знання, яке можна застосувати на практиці, щоб підвищити показники продажів. Хоча переклад тексту іноді має незначні недоліки, загальна якість матеріалу та його зміст компенсують ці недоліки. Рекомендую цю книгу всім, хто хоче вдосконалити свої навички в маркетингу та досягти нових висот у бізнесі!