Книга Як це робиться: продюсування в креативних індустріях
Професія продюсера стає все більш масовою, але прикладної літератури з медіавиробництва та продюсування небагато. У цій книзі зібрано лекції практиків, теоретичні статті, матеріали курсів, прочитаних у магістратурі факультету комунікацій, медіа та дизайну НДУ ВШЕ. Ви дізнаєтеся, що таке видовищні «атракціони» та «трансмедіа», як змінюється поведінка аудиторії в цифрову епоху і чому телебачення – не лише бізнес.
- ФІО Автора
- Коллектив авторов
- Кількість сторінок
- 499
- Мова
- Російська
- Обкладинка
- Тверда
Відгуки
Ще книги цієї тематики
Книга Замітки на полях "Імені троянди"
59 грн
54 грн
Книга Середземне море і...
112 грн
101 грн
Книга Тому що це - сучасне мистецтво!
122 грн
110 грн
Книга Імпресіонізм. Найлюдяніший живопис
185 грн
167 грн
Книга Країна древніх аріїв і Великих...
47 грн
43 грн
Книга Все про Іспанію
89 грн
81 грн
Книга Історія китайського одягу
98 грн
89 грн
Книга Ера Меркурія. Євреї у сучасному...
147 грн
133 грн
Книга Китайські традиції і звичаї
171 грн
154 грн
Книга Ера Меркурія. Євреї у сучасному...
288 грн
260 грн
2022-07-27
Незамінний посібник для майбутніх продюсерів!
Ця книга - справжня знахідка для всіх, хто прагне зрозуміти тонкощі продюсування в креативних індустріях. Автори зібрали безцінний досвід практиків, що дозволяє читачеві зануритися у світ медіавиробництва з усіма його нюансами та викликами. Лекції та теоретичні статті, представлені в книзі, дають чітке уявлення про те, як змінюється поведінка аудиторії в епоху цифрових технологій, а також про важливість трансмедійного підходу у створенні контенту. Книга не лише інформативна, але й надихає на творчість, спонукаючи до нових ідей та експериментів. Я б рекомендував її всім, хто мріє про кар'єру в медіа, а також тим, хто вже працює в цій сфері і хоче вдосконалити свої навички. Чудове поєднання теорії та практики!