Книга Як це робиться: продюсування в креативних індустріях

FR457198
Російська
В наявності
1  
95 грн
86 грн - 10%

Професія продюсера стає все більш масовою, але прикладної літератури з медіавиробництва та продюсування небагато. У цій книзі зібрано лекції практиків, теоретичні статті, матеріали курсів, прочитаних у магістратурі факультету комунікацій, медіа та дизайну НДУ ВШЕ. Ви дізнаєтеся, що таке видовищні «атракціони» та «трансмедіа», як змінюється поведінка аудиторії в цифрову епоху і чому телебачення – не лише бізнес.

ФІО Автора
Коллектив авторов
Кількість сторінок
499
Мова
Російська
Обкладинка
Тверда

Відгуки

Оцінка: 


2022-07-27

Незамінний посібник для майбутніх продюсерів!

Ця книга - справжня знахідка для всіх, хто прагне зрозуміти тонкощі продюсування в креативних індустріях. Автори зібрали безцінний досвід практиків, що дозволяє читачеві зануритися у світ медіавиробництва з усіма його нюансами та викликами. Лекції та теоретичні статті, представлені в книзі, дають чітке уявлення про те, як змінюється поведінка аудиторії в епоху цифрових технологій, а також про важливість трансмедійного підходу у створенні контенту. Книга не лише інформативна, але й надихає на творчість, спонукаючи до нових ідей та експериментів. Я б рекомендував її всім, хто мріє про кар'єру в медіа, а також тим, хто вже працює в цій сфері і хоче вдосконалити свої навички. Чудове поєднання теорії та практики!

Напишіть свій відгук

Книга Як це робиться: продюсування в креативних індустріях

Професія продюсера стає все більш масовою, але прикладної літератури з медіавиробництва та продюсування небагато. У цій книзі зібрано лекції практиків, теоре...

Напишіть свій відгук

Ще книги цього автора

Ще книги цієї тематики