Книга Как это делается: продюсирование в креативных индустриях
Профессия продюсера становится все более массовой, но прикладной литературы по медиапроизводству и продюсированию немного. В этой книге собраны лекции практиков, теоретические статьи, материалы курсов, прочитанных в магистратуре факультета коммуникаций, медиа и дизайна НИУ ВШЭ. Вы узнаете, что такое зрелищные «аттракционы» и «трансмедиа», как меняется поведение аудитории в цифровую эпоху и почему телевидение – не только бизнес.
- ФИО Автора
- Коллектив авторов
- Количество страниц
- 499
- Язык
- Русский
- Переплет
- Твердый
Отзывы
Еще книги этой тематики
Книга Заметки на полях «Имени розы»
59 грн
54 грн
Книга Средиземное море и...
112 грн
101 грн
Книга Потому что это – современное...
122 грн
110 грн
Книга Импрессионизм. Самая человечная...
185 грн
167 грн
Книга Страна древних ариев и Великих...
47 грн
43 грн
Книга Все об Испании
89 грн
81 грн
Книга История китайской одежды
98 грн
89 грн
Книга Эра Меркурия. Евреи в...
147 грн
133 грн
Книга Китайские традиции и обычаи
171 грн
154 грн
Книга Эра Меркурия. Евреи в...
288 грн
260 грн
2022-07-27
Незамінний посібник для майбутніх продюсерів!
Ця книга - справжня знахідка для всіх, хто прагне зрозуміти тонкощі продюсування в креативних індустріях. Автори зібрали безцінний досвід практиків, що дозволяє читачеві зануритися у світ медіавиробництва з усіма його нюансами та викликами. Лекції та теоретичні статті, представлені в книзі, дають чітке уявлення про те, як змінюється поведінка аудиторії в епоху цифрових технологій, а також про важливість трансмедійного підходу у створенні контенту. Книга не лише інформативна, але й надихає на творчість, спонукаючи до нових ідей та експериментів. Я б рекомендував її всім, хто мріє про кар'єру в медіа, а також тим, хто вже працює в цій сфері і хоче вдосконалити свої навички. Чудове поєднання теорії та практики!