Книга Директ-маркетинг проти закупівельного центру

FR454632
Російська
В наявності
0  
11 грн
10 грн - 10%
«Директ-маркетинг против закупочного центра» – це книга, яка відкриває читачеві світ маркетингу на прикладі протистояння двох стратегій: директ-маркетингу та закупівельного центру. Автор пропонує глибше зрозуміти важливість роботи з клієнтами напряму, безпосередньо залучаючи їх у процес продажу. В книзі подаються практичні приклади, поради та стратегії, які допоможуть підвищити ефективність маркетингових заходів та вибороти конкурентну перевагу на ринку. «Директ-маркетинг против закупочного центра» стане корисним допоміжником для фахівців з маркетингу, підприємців та всіх, хто цікавиться вивченням сучасних тенденцій у сфері бізнесу та продажів.
ФІО Автора
Сергей Потапов Вадимович
Кількість сторінок
484
Мова
Російська
Обкладинка
Тверда

Відгуки

Напишіть свій відгук

Книга Директ-маркетинг проти закупівельного центру

«Директ-маркетинг против закупочного центра» – це книга, яка відкриває читачеві світ маркетингу на прикладі протистояння двох стратегій: директ-маркетингу та за...

Напишіть свій відгук

Ще книги цього автора

Ще книги цієї тематики