Книга Директ-маркетинг проти закупівельного центру
«Директ-маркетинг против закупочного центра» – це книга, яка відкриває читачеві світ маркетингу на прикладі протистояння двох стратегій: директ-маркетингу та закупівельного центру. Автор пропонує глибше зрозуміти важливість роботи з клієнтами напряму, безпосередньо залучаючи їх у процес продажу. В книзі подаються практичні приклади, поради та стратегії, які допоможуть підвищити ефективність маркетингових заходів та вибороти конкурентну перевагу на ринку. «Директ-маркетинг против закупочного центра» стане корисним допоміжником для фахівців з маркетингу, підприємців та всіх, хто цікавиться вивченням сучасних тенденцій у сфері бізнесу та продажів.
- ФІО Автора
- Сергей Потапов Вадимович
- Кількість сторінок
- 484
- Мова
- Російська
- Обкладинка
- Тверда
Ще книги цієї тематики
Книга Особистий бренд з нуля. Як...
137 грн
124 грн
Книга SMM З НУЛЯ. Секрети просування...
138 грн
125 грн
Книга Грошей немає, але ви піартеся!...
112 грн
101 грн
Книга Нескінченний потік ідей про те,...
138 грн
125 грн
Книга 99 законів вибухового піару....
244 грн
220 грн
Книга Піар мене, якщо можеш....
121 грн
109 грн
Книга Хайпанем? Вибуховий PR:...
254 грн
229 грн
Книга Юридичний маркетинг. Як...
112 грн
101 грн
Книга PR особистого бренду
122 грн
110 грн
Книга Public Relations у сучасному...
78 грн
71 грн