Book The path of the client. How to build an online sales funnel
Sites and landing pages stop working. You buy advertising, but it does not pay off. Traffic is getting more expensive, and you need to earn more from one client. How to do it using sales funnels? How to build a system that will bring more income to the company and more pleasure to your customers? An online entrepreneur with 20 years of experience, the founder of the "Advantshop" platform, talks about this in his new book. You will learn how to build a modern sales system from advertising to purchase. Understand how to build the best customer journey within your company. And if you put the tools in this book into practice, you will create a better experience for your customers and be able to earn more than your competitors.
The book’s text has been translated from the original language using an artificial intelligence system. In most cases, the translation is accurate and clear, but occasionally there may be incorrect phrasing or individual words left untranslated.
- Name of the Author
- Калимуллин Камиль
- Number of pages
- 397
- Language
- Ukrainian
- Cover
- Hard
- Age
- 12
- Release date
- 2021
Reviews
More books on this topic
Book Big sales on webinars and...
123 UAH
111 UAH
Book Domen and Hosting
73 UAH
66 UAH
Book Cryptocurrency. Complete...
81 UAH
73 UAH
Book Our target is water
114 UAH
103 UAH
Book Telegram from And to Я. History,...
59 UAH
54 UAH
Book Tic-current for business
122 UAH
110 UAH
Book Traffic-business
124 UAH
112 UAH
Book Targeting for beginners: the...
59 UAH
54 UAH
Book Professional targetologist....
59 UAH
54 UAH
Book Own online store on Instagram
73 UAH
66 UAH
08/11/2022
Важливий посібник для сучасних підприємців!
Книга "Шлях клієнта" - це справжній путівник у світі онлайн-продажів, який допоможе вам зрозуміти, як адаптуватися до швидко змінюваного ринку. Автор, маючи 20-річний досвід у цій сфері, ділиться цінними знаннями про те, як побудувати ефективну вирву продажів, яка не лише збільшить прибуток вашої компанії, але й покращить досвід ваших клієнтів. Книга наповнена практичними порадами та стратегіями, які можна легко реалізувати. Особливо вразила частина про оптимізацію реклами та залучення клієнтів, адже це питання хвилює багатьох підприємців сьогодні. Хоча в тексті іноді трапляються незначні помилки перекладу, це не заважає загальному сприйняттю матеріалу. Рекомендую цю книгу всім, хто прагне підвищити ефективність свого бізнесу в онлайн-середовищі!