Book Where traffic. How to find and attract clients in the internet.
Why do we buy an advertisement in the internet, but she does not give an effect? Why does a traffic rise in price constantly? An On-line-businessman with 20-years-old experience, founder of platform of "Адвантшоп" Камиль Калимуллин tells about it in the new book. This book not about "magic" instruments that can change tomorrow. She about strategy of work with a traffic. After reading you will understand how to manage a traffic, anymore to earn.
The book’s text has been translated from the original language using an artificial intelligence system. In most cases, the translation is accurate and clear, but occasionally there may be incorrect phrasing or individual words left untranslated.
- Name of the Author
- Калимуллин Камиль
- Number of pages
- 400
- Language
- Ukrainian
- Cover
- Hard
- Age
- 12
- Release date
- 2021
Reviews
More books on this topic
Book Big sales on webinars and...
123 UAH
111 UAH
Book Domen and Hosting
73 UAH
66 UAH
Book Cryptocurrency. Complete...
81 UAH
73 UAH
Book Our target is water
114 UAH
103 UAH
Book Telegram from And to Я. History,...
59 UAH
54 UAH
Book Tic-current for business
122 UAH
110 UAH
Book Traffic-business
124 UAH
112 UAH
Book Targeting for beginners: the...
59 UAH
54 UAH
Book Professional targetologist....
59 UAH
54 UAH
Book Own online store on Instagram
73 UAH
66 UAH
02/11/2023
Незамінний посібник для онлайн-підприємців!
Книга "Де трафік" від Камиля Калимулліна стала для мене справжнім відкриттям у світі інтернет-маркетингу. Автор, маючи 20-річний досвід, ділиться не лише теоретичними знаннями, але й практичними порадами, які дійсно працюють. Я завжди стикався з проблемою, чому реклама не приносить очікуваного результату, і тепер, після прочитання цієї книги, я зрозумів, як важливо правильно управляти трафіком. Калимуллин детально пояснює, чому трафік дорожчає та як адаптувати свої стратегії, щоб залишатися конкурентоспроможним. Хоча переклад тексту іноді має незначні недоліки, це не заважає загальному сприйняттю матеріалу. Рекомендую цю книгу всім, хто прагне покращити свої навички в інтернет-маркетингу та зрозуміти, як ефективно залучати клієнтів!