book type

Book On-line-influence. How to manage behavior of people, that they accomplished purchases online

LU680352

Select the language of the book:

Ukrainian
In stock
1  
1,074 UAH
967 UAH - 10%
How to convert the visitors of web-site into customers, and casual network surfers in the authorized users? Literate application of поведенческой psychology promotes effectiveness of web-site, appendixes or onlinecampaigns considerably. Psychologist and web-designer Жорис Гроэн and гуру of persuasion Bass Вютерс in detail is explained, what receptions work, and what it is not and why. A book contains concrete and easily applicable recommendations, that is based on quadragenarian practical experience with an onlineaudience and knowledge of the most known modern scientists-behaviorists, such as Фогг, Чалдини and Канеман. This completest practical guidance on planning of way of onlineclients to the aim put by you, supported in a number of the real examples and illustrations that needs to be done and what doing is not necessary.A book deserved next rewards: Bonus PIM "Book of year in a category marketing" (2020), Nomination on "Book of year in a category management" (2021). The jurymen of this prestige Dutch marketing bonus wrote in the report: "This book is distinguished on a background other that offers practical application of the tested theories from поведенческой psychology in area of digital marketing. It is the not simply best book of year, her there is under an obligation to read any marketing specialist that in earnest behaves to the business".A publishing design is stored in the format of PDF A4.

The book’s text has been translated from the original language using an artificial intelligence system. In most cases, the translation is accurate and clear, but occasionally there may be incorrect phrasing or individual words left untranslated.
Name of the Author
Вютерс Bass, Гроэн Жорис
Language
Ukrainian
Age
12
Release date
2020

Reviews

Grade 


11/02/2023

Неймовірно корисна книга для всіх, хто працює в онлайн-маркетингу!

Ця книга стала для мене справжнім відкриттям у світі цифрового маркетингу. Жорис Гроэн і Бас Вютерс майстерно поєднали свої знання з поведінкової психології та веб-дизайну, щоб створити практичний посібник, який дійсно працює. Я був вражений кількістю конкретних рекомендацій, які легко застосувати на практиці. Книга наповнена реальними прикладами, які ілюструють, як правильно налаштувати сайт, щоб перетворити відвідувачів на покупців. Я дізнався про багато прийомів, які раніше не звертав уваги, але які можуть суттєво підвищити конверсію. Відзначаючи нагороди, які отримала книга, я можу з упевненістю стверджувати, що це дійсно необхідне читання для всіх маркетологів, які прагнуть досягти успіху в своїй справі. Єдине, що трохи засмутило, це якість перекладу, але це не зменшує цінності змісту. Рекомендую всім, хто хоче покращити свої навички в онлайн-продажах!

Write your review

Book On-line-influence. How to manage behavior of people, that they accomplished purchases online

How to convert the visitors of web-site into customers, and casual network surfers in the authorized users? Literate application поведенческой psychologist...

Write your review

More books on this topic