book type

Book 120 instruments of the local marketing. Battle on the territory

LU677531

Select the language of the book:

Ukrainian
In stock
1  
127 UAH
115 UAH - 10%
That a restaurant became successful and brought in a more return, permanent efforts are needed at local level. The local marketing is operating under bringing in of guests in your restaurant on certain territory.Task of authors of book, restaurant marketing specialists with 22-years-old experience on two, - to do the local marketing simple, clear and comfortable for each as plain as day. Therefore all, that behaves to the local marketing, they suggested to name instruments and distributed these instruments for to 7 circles. The special attention authors spare to the instruments of advancement of restaurant delivery, because exactly this direction of business year-to-year shows a height. In a book the changes of marketing tool are also described in the epoch of диджитализации and омниканальности. you hear about the new standards of business and other changes. A book will be useful to the director on to marketing and local marketing specialist, territorial manager and manager of trade point. Principles are the works described in a book, it is possible to use in any trade network.

The book’s text has been translated from the original language using an artificial intelligence system. In most cases, the translation is accurate and clear, but occasionally there may be incorrect phrasing or individual words left untranslated.
Name of the Author
Авруцкая Ирина Гарриевна, Тарабрина Ольга Андреевна
Language
Ukrainian
Age
12
Release date
2018

Reviews

Grade 


01/30/2024

Незамінний посібник для ресторанного бізнесу!

Книга "120 інструментів локального маркетингу" стала для мене справжнім відкриттям у світі ресторанного бізнесу. Автори, з багаторічним досвідом у маркетингу, пропонують прості та зрозумілі інструменти, які можуть допомогти будь-якому ресторану залучити більше гостей і підвищити прибуток. Я особливо вражений структурою книги, де інструменти розподілені на 7 кругів, що робить їх легкими для сприйняття та впровадження. Важливою частиною є акцент на просуванні ресторанної доставки, що, безумовно, є актуальним у сучасних умовах. Книга також охоплює зміни в маркетингових стратегіях в епоху диджиталізації, що робить її ще більш цінною для тих, хто хоче залишатися на гребені хвилі. Незважаючи на деякі недоліки в перекладі, загальна якість тексту та корисність інформації перевищують ці недоліки. Рекомендую цю книгу всім, хто хоче покращити свій бізнес і стати успішним у локальному маркетингу!

Write your review

Book 120 instruments of the local marketing. Battle on the territory

That a restaurant became successful and brought in a more return, permanent efforts are needed at local level. The local marketing is operating under bringing in a g...

Write your review

More books on this topic