Book Marketing without a budget
In this very practical guidance (before produced by a limit drawing under the name "Without a budget") you will find 50 effective marketing instruments that can be used in the conditions of a limit marketing budget (or his complete absence). Most valuable that on every instrument the detailed description over is brought - who to do, that to do, how to do. This irreplaceable guidance for those, who wishes to use the resources of company maximally economy and here with a most return.A book will bring a most benefit to the proprietors and leaders of companies, business managers, маркетерам.
The book’s text has been translated from the original language using an artificial intelligence system. In most cases, the translation is accurate and clear, but occasionally there may be incorrect phrasing or individual words left untranslated.
- Name of the Author
- God send Igor Borisovich
- Number of pages
- 142
- Language
- Ukrainian
- Cover
- Hard
- Age
- 12
- Release date
- 2010
Reviews
More books on this topic
Book Personal brand from the ground...
137 UAH
124 UAH
Book SMM FROM THE GROUND UP. Secrets...
138 UAH
125 UAH
Book There is no money, but you are...
112 UAH
101 UAH
Book Endless stream of ideas about...
138 UAH
125 UAH
Book 99 laws of explosive пиара....
244 UAH
220 UAH
Book Пиарь me, if can. Instruction...
121 UAH
109 UAH
Book Hypanem? Explosive PR: A...
254 UAH
229 UAH
Book Legal marketing. How to sell...
112 UAH
101 UAH
Book PR of the personal brand
122 UAH
110 UAH
Book Public Relations in the...
78 UAH
71 UAH
06/09/2023
Незамінний посібник для маркетологів і підприємців!
Книга "Маркетинг без бюджету" - це справжня знахідка для тих, хто прагне максимально ефективно використовувати обмежені ресурси. Автор пропонує 50 практичних інструментів, які дійсно працюють, і кожен з них супроводжується детальними інструкціями. Це дозволяє читачеві не лише зрозуміти, що робити, але й як впроваджувати ці стратегії на практиці. Я особисто знайшов багато корисних порад, які вже встиг реалізувати у своїй компанії, і результати не забарилися - зростання залученості клієнтів та підвищення впізнаваності бренду. Хоча переклад тексту місцями може бути не зовсім точним, це не заважає загальному сприйняттю книги. Рекомендую всім, хто хоче досягти успіху в маркетингу без великих витрат!