
Book Why clients leave. And how to return them back
David Аврин is a successful businessman and marketing specialist with twenty-year experience - suggests to be for a short time distracted from the role of large boss and "pass a mile in the moccasins of client". An experience lecturer and author of a few books, he helps to consider a situation from within and from outside, give useful recommendations, pouring their instructive histories and sparkling jokes. Give a glance on the business the eyes of consumers : how so he is good, as you about him do you think? Why do clients leave and does not return? What to retain the customers spoiled by an abundance and quality of commodities and services? How to return dissatisfied together with their money? A book will help business owners, top-managers and specialists on work with clients to show out quality of service in a company on a new level.
The book’s text has been translated from the original language using an artificial intelligence system. In most cases, the translation is accurate and clear, but occasionally there may be incorrect phrasing or individual words left untranslated.
- Name of the Author
- Аврин David
- Language
- Ukrainian
- Age
- 12
- Release date
- 2019
Reviews
More books on this topic
Book Long twentieth century. Money,...
55 UAH
50 UAH
Book Огилви about an advertisement
128 UAH
116 UAH
Book Dream interpretation. Sigmund...
44 UAH
40 UAH
Book Emotional blackmail. Susan...
44 UAH
40 UAH
Book Man that took a wife for a hat....
44 UAH
40 UAH
Book Games that is played by people....
44 UAH
40 UAH
Book New positive psychology: the...
29 UAH
27 UAH
Book Skills of people : How to defend...
44 UAH
40 UAH
Book lateral thinking. Textbook of...
44 UAH
40 UAH
Book Envy and gratitude. Melanie...
29 UAH
27 UAH
08/08/2024
Незамінний посібник для бізнесменів
Книга "Чому йдуть клієнти. І як повернути їх назад" від Девіда Аврина - це справжня знахідка для будь-якого бізнесмена, який прагне зрозуміти, чому його клієнти залишаються незадоволеними і йдуть до конкурентів. Автор, маючи багаторічний досвід у сфері маркетингу, пропонує читачеві унікальний погляд на бізнес через призму споживача. Його поради та рекомендації, підкріплені повчальними історіями, роблять матеріал не лише корисним, але й дуже цікавим. Я особливо ціную його здатність поєднувати серйозні бізнес-інсайти з іскрометним гумором, що робить читання приємним. Книга спонукає замислитися про якість обслуговування клієнтів та важливість їхнього досвіду. Вона стане в нагоді не лише власникам бізнесу, але й усім, хто працює з клієнтами. Однозначно рекомендую цю книгу всім, хто хоче підвищити рівень своїх послуг і повернути клієнтів назад!