book type

Book Quantum Leap Marketing. If you don't implement it today, your company will not exist tomorrow.

LU161885

Select the language of the book:

Ukrainian
In stock
1  
137 UAH
124 UAH - 10%

The world is changing so rapidly that most business strategies become obsolete even at the development stage.

Modern marketing works in four dimensions: product, emotions, data, social networks. This book talks about the fifth dimension - the quantum marketing of the future.

Raja Rajamannar, Director of Marketing and Communications at Mastercard, will talk about how consumer loyalty and advertising will change, how to use the latest achievements of neuroscience to distinguish your brand in the continuous flow of information, and why AI will be the new driving force in marketing.

Editorial layout preserved in PDF A4.



The book’s text has been translated from the original language using an artificial intelligence system. In most cases, the translation is accurate and clear, but occasionally there may be incorrect phrasing or individual words left untranslated.
Name of the Author
Раджаманнар Раджа
Language
Ukrainian
Age
12
Series
Атланты маркетинга
Release date
2021

Reviews

Grade 


11/26/2023

Важливий крок у світі маркетингу!

Книга "Квантовий стрибок маркетингу" – це справжній гід для всіх, хто хоче залишатися на гребені хвилі у стрімко змінюваному світі бізнесу. Раджа Раджаманнар майстерно розкриває концепцію п'ятого виміру маркетингу, який поєднує в собі не лише традиційні аспекти, але й новітні досягнення нейронауки та штучного інтелекту. Читання цієї книги стало для мене справжнім відкриттям: автор пропонує свіжий погляд на лояльність споживачів і рекламу, акцентуючи увагу на емоціях і даних. Я отримав безліч корисних порад, які можна впровадити у свою компанію вже сьогодні, щоб не залишитися позаду завтра. Хоча переклад місцями може бути не зовсім ідеальним, це не заважає загальному сприйняттю та розумінню матеріалу. Рекомендую цю книгу всім маркетологам, підприємцям та тим, хто прагне бути на крок попереду у своїй галузі!

Write your review

Book Quantum Leap Marketing. If you don't implement it today, your company will not exist tomorrow.

The world is changing so rapidly that most business strategies become obsolete even at the development stage. Modern marketing works in four dimensions: product...

Write your review

More books on this topic