Book Quality service. 36 rules for customer service in a beauty salon and fitness center
In a book "Quality service" the rules of service of customers in a beauty salon and fitness are collected center. An author in a funny and original form presents key errors that I assume employees of enterprises of industry of beauty and fitness. There are recommendations in every head, as possible to correct the errors. A book is written in common language, that improves work a practical worker fitness of clubs and beauty. Reading a book, for you it will be possibility to do so that service for you on an enterprise - became the promise of your client will return once again.
The book’s text has been translated from the original language using an artificial intelligence system. In most cases, the translation is accurate and clear, but occasionally there may be incorrect phrasing or individual words left untranslated.
- Name of the Author
- Вавилов Vladislaw Valerievich
- Number of pages
- 263
- Language
- Ukrainian
- Cover
- Hard
- Age
- 12
- Release date
- 2017
Reviews
More books on this topic
Book Big sales on webinars and...
123 UAH
111 UAH
Book Control of losses is in a shop
215 UAH
194 UAH
Book Forbes 09-2020
113 UAH
102 UAH
Book Pizza-business. Part 8. A...
120 UAH
108 UAH
Book Own online store on Instagram
73 UAH
66 UAH
Book How to convert a visitor into a...
119 UAH
108 UAH
Book Pizzaiolo Tutorial
138 UAH
125 UAH
Book Dropshipping and Shopify
122 UAH
110 UAH
Book We open the enterprise
30 UAH
27 UAH
Book Plan of SEO- of victory for your...
30 UAH
27 UAH
03/02/2025
Незамінний посібник для професіоналів індустрії краси та фітнесу!
Книга "Якісний сервіс" стала для мене справжнім відкриттям у світі обслуговування клієнтів. Автор вміло поєднує гумор з практичними порадами, що робить читання не лише корисним, але й приємним. Правила, зібрані у книзі, дійсно допомагають зрозуміти, які помилки можуть заважати створенню якісного сервісу, і як їх можна виправити. Я особисто впровадив декілька рекомендацій у свою роботу, і результати не забарилися – клієнти стали більш задоволеними, а їхня лояльність зросла. Хоча переклад тексту місцями може бути не зовсім точним, це не заважає загальному сприйняттю книги. Рекомендую всім, хто працює у сфері обслуговування, адже ця книга допоможе вам зробити ваш сервіс дійсно якісним і незабутнім для клієнтів!