Book Marketing from a consumer
For today there are two types of books on marketing: theoretical and practical. They are written, accordingly, by either the professors of business-schools or operating маркетерами. As a result a break appears between practice and theory. Is there possibility of him to avoid (or even to shorten)?Labour of Roger Беста spares serious attention to the job of company performances, and it allows to own a situation even in headily changing market conditions. Clear formulas and calculations confirm empiric supervisions perfectly. The real edition is complemented by new data, but general principles work still.A book needs to the leaders on marketing, маркетерам, to the students of institutions of higher learning and listeners of the programs of MBA.
- Name of the Author
- Бест Roger
- Number of pages
- 249
- Language
- Russian
- Cover
- Hard
- Age
- 16
- Series
- A MYTH is Business
- Release date
- 2013
Reviews
More books on this topic
Book Long twentieth century. Money,...
55 UAH
50 UAH
Book Огилви about an advertisement
128 UAH
116 UAH
Book Dream interpretation. Sigmund...
44 UAH
40 UAH
Book Emotional blackmail. Susan...
44 UAH
40 UAH
Book Man that took a wife for a hat....
44 UAH
40 UAH
Book Games that is played by people....
44 UAH
40 UAH
Book New positive psychology: the...
29 UAH
27 UAH
Book Skills of people : How to defend...
44 UAH
40 UAH
Book lateral thinking. Textbook of...
44 UAH
40 UAH
Book Envy and gratitude. Melanie...
29 UAH
27 UAH
05/26/2022
Маркетинг від споживача - це книга, яка відкриває нові горизонти
Робота Роджера Беста - це справжнє джерело знань для тих, хто цікавиться маркетингом і бажає розуміти сучасні ринкові тенденції. Автор вдало поєднав теоретичний підхід з практичними прикладами, що дозволяє читачеві отримати повну картину процесів у сфері маркетингу. Чіткі формули, емпіричні спостереження та нові дані роблять цю книгу актуальною та корисною для керівників по маркетингу, маркетологів, студентів вищих навчальних закладів та слухачів програм MBA. Це дійсно цінний посібник, який допоможе розібратися в складних аспектах маркетингової стратегії та відкрити нові можливості для розвитку бізнесу. Рекомендую цю книгу всім, хто прагне вдосконалити свої знання в галузі маркетингу та досягти успіху у цій сфері!