Book Awesome!
How to retain a client and influence him on the feasance of additional purchases? A secret is covered in literate service!To become a leader at the market, it is necessary to understand people that is interested by your services. An author of book Анета Коробкина is certificated коучем (ICC) and speaker КА World in the field of hospitality. By means of this book you not only will become acquainted with the examples of her work in the internetworks of Hyatt Hotels, Corinthia Hotels and Radisson Hotel Group, but also will learn to apply the best recommendations in practice. Анета is convinced: the oriented to client service is the impressions on five stars.
- Name of the Author
- Коробкина Анета
- Number of pages
- 152
- Language
- Russian
- Cover
- Soft
- Age
- 12
- Series
- Top Business Awards
- Release date
- 2020
Reviews
Ця книга - справжній скарб для тих, хто працює у сфері обслугову
"Офігенний!" - це не просто набір порад з утримання клієнтів, а справжній путівник у світі клієнтського сервісу. Автор, який має великий досвід у готельному бізнесі, ділиться цінними знаннями та прикладами з міжнародних готельних мереж. Книга допомагає зрозуміти, як важливо будувати відносини з клієнтами, які цінують якісний сервіс. Читаючи цю книгу, ви отримаєте не лише теоретичні знання, а й практичні інструменти для успішного впровадження рекомендацій у роботу. Рекомендую "Офігенний!" всім, хто прагне покращити якість обслуговування та забезпечити задоволення клієнтів на вищому рівні!
More books on this topic
Book Sincere service
254 UAH
229 UAH
Book First-class service as...
139 UAH
126 UAH
Book Community management
141 UAH
127 UAH
Book Help a client! Correspondence...
49 UAH
45 UAH
Book Operating director. Force of...
1,123 UAH
1,011 UAH
Book Why you? As correct to explain...
126 UAH
114 UAH
Book Why you? As correct to explain...
135 UAH
122 UAH
Book Channels of sales
128 UAH
116 UAH
Book Restaurant business is in small...
131 UAH
118 UAH
Book 120 instruments of the local...
127 UAH
115 UAH
04/20/2023
Не вражає
Як людина, яка працює у сфері обслуговування, я сподівався отримати більше практичних порад та конкретних прикладів з книги "Офігенний!". Автор обіцяв поділитися своїм досвідом та кращими практиками, але багато матеріалу здався мені загальним та відомим. Книга може бути корисною для початківців у галузі клієнтського сервісу, але для тих, хто вже має певний досвід, вона може здатися недостатньо глибокою. Хоча деякі поради можуть бути корисними, загалом я сподівався на більше. Незважаючи на це, книга може бути цікавою для тих, хто шукає загальний огляд теми.