Book Quality service. 36 rules for customer service in a beauty salon and fitness center
In a book "Quality service" the rules of service of customers in a beauty salon and fitness are collected center. An author in a funny and original form presents key errors that I assume employees of enterprises of industry of beauty and fitness. There are recommendations in every head, as possible to correct the errors. A book is written in common language, that improves work a practical worker fitness of clubs and beauty. Reading a book, for you it will be possibility to do so that service for you on an enterprise - became the promise of your client will return once again.
- Name of the Author
- Вавилов Vladislaw Valerievich
- Number of pages
- 145
- Language
- Russian
- Cover
- Soft
- Age
- 12
- Release date
- 2017
Reviews
More books on this topic
Book Big sales on webinars and...
123 UAH
111 UAH
Book Control of losses is in a shop
215 UAH
194 UAH
Book Forbes 09-2020
113 UAH
102 UAH
Book Pizza-business. Part 8. A...
120 UAH
108 UAH
Book Own online store on Instagram
73 UAH
66 UAH
Book How to convert a visitor into a...
119 UAH
108 UAH
Book Pizzaiolo Tutorial
138 UAH
125 UAH
Book Dropshipping and Shopify
122 UAH
110 UAH
Book We open the enterprise
30 UAH
27 UAH
Book Plan of SEO- of victory for your...
30 UAH
27 UAH
06/01/2023
"Якісний сервіс" - незамінна книга для керівників салонів краси
Ця книга - справжній скарб для тих, хто прагне підвищити якість обслуговування своїх клієнтів. Автор не лише висвітлює ключові помилки, які часто допускаються співробітниками у сфері краси та фітнесу, але й пропонує конкретні рекомендації щодо їх виправлення. Читаючи цю книгу, ви отримаєте цінні інструменти та стратегії, які допоможуть вам покращити якість сервісу на вашому підприємстві. Автор викладає матеріал доступно та цікаво, що робить процес навчання легким та захоплюючим. Рекомендую "Якісний сервіс" всім, хто цінує високу якість обслуговування та прагне досягти успіху у сфері краси та фітнесу!