The right relationship with the client is the key to long-term cooperation and successful sales. Creating them can be difficult, but maintaining and strengthening them is even more difficult. What needs to be done to make even the most “difficult” customer satisfied? How to work with client-manipulators? How to say “no” to a client and avoid conflicts? How to be flexible, but not "flex"? For all these questions, there are answers and examples from the practical experience of the author of the book, an experienced customer service and sales specialist Boris Shpirt.You will learn how to make the client-contractor relationship mutually beneficial,
For Apple devices, a computer with iTunes installed is required to play the file correctly.
01/05/2023
Відмінна книга для всіх, хто працює з клієнтами!
"Відчайдушні акаунт-менеджери" - це справжній путівник у світі успішних відносин з клієнтами. Автор, досвідчений фахівець з клієнтського сервісу та продажів, Борис Шпирт, ділиться своїм багатим досвідом та практичними порадами з тими, хто стикається з викликами роботи з клієнтами. Книга містить відповіді на багато питань, які можуть виникнути у процесі спілкування з клієнтами, від того, як правильно говорити "ні", до того, як уникнути конфліктів та підтримувати довгострокові стосунки. Читаючи цю книгу, ви отримаєте цінний практичний досвід, який допоможе вам стати успішним у роботі з клієнтами. Рекомендую цю книгу як обов'язкову для всіх, хто цінує професіоналізм та хоче покращити свої навички у цій сфері!