Book How to manage chaos and creative egoists
It is accepted to consider in креативных industries, that work on a wear, сверхурочные, universal chaos and disgusting behavior of colleagues are a price that you pay for an excellent product. Paul Вудс, heading the agency of Edenspiekermann, proves that it is possible to treat without all of it. How? Read in this book.In Russian language published first.
- Name of the Author
- Вудс Paul
- Number of pages
- 389
- Language
- Russian
- Cover
- Hard
- Age
- 18
- Release date
- 2019
Reviews
Відмінний посібник для керівників та спеціалістів креативних гал
"Як управляти хаосом і креативними егоїстами" - це книга, яка точно варта вашої уваги, якщо ви працюєте в креативній сфері або керуєте командою творчих професіоналів. Автор змішує теорію з практичними порадами, допомагаючи зрозуміти, як ефективно управляти хаосом, який часто супроводжує роботу в креативних індустріях. Книга наповнена цінними інсайтами та прикладами реальних ситуацій, що допомагають зрозуміти, як побудувати успішні взаємини з колегами та керувати творчим процесом ефективно. Рекомендую цю книгу як обов'язковий матеріал для всіх, хто працює у сфері креативу!
More books on this topic
Book Long twentieth century. Money,...
55 UAH
50 UAH
Book Огилви about an advertisement
128 UAH
116 UAH
Book Dream interpretation. Sigmund...
44 UAH
40 UAH
Book Emotional blackmail. Susan...
44 UAH
40 UAH
Book Man that took a wife for a hat....
44 UAH
40 UAH
Book Games that is played by people....
44 UAH
40 UAH
Book New positive psychology: the...
29 UAH
27 UAH
Book Skills of people : How to defend...
44 UAH
40 UAH
Book lateral thinking. Textbook of...
44 UAH
40 UAH
Book Envy and gratitude. Melanie...
29 UAH
27 UAH
01/11/2023
Не вражає
"Як управляти хаосом і креативними егоїстами" - це книга, яка, на жаль, не вражає своєю оригінальністю та новизною. Хоча автор намагається подати підхід до управління креативними командами, але багато порад та прикладів вже були відомі з інших джерел. Структура книги може здатися дещо розпливчастою, а деякі розділи вимагають більшої конкретики та практичних прикладів. Якщо ви шукаєте щось нове та оригінальне у цій тематиці, ця книга може вас розчарувати. Проте, для початківців у керуванні креативними командами вона може бути корисною.