Book Planning of the virtual worlds. Theory and practice of design of levels

LR330526
Russian
In stock
4  
98 UAH
89 UAH - 10%
This book will introduce you to the profession of a level designer and tell you about the features of designing virtual worlds for computer games. How to invent, plan and build a game level? How to manipulate the player's behavior and emotions? How to tell a story through the environment? How to make space intuitive and interesting to explore? The answers to these and many other questions are waiting for you inside. Read, memorize, put into practice!
Name of the Author
Кадиков Михаил
Number of pages
179
Language
Russian
Cover
Soft
Age
18

Reviews

Grade 


09/22/2023

Детальний погляд на процес створення ігрових рівнів

Книга "Проектування віртуальних світів" - це дійсно цінний ресурс для тих, хто цікавиться геймдевом та дизайном ігор. Автори звертають увагу на кожен аспект проектування віртуальних світів, починаючи від концепції і закінчуючи реалізацією. Книга містить багато прикладів, які допомагають зрозуміти складні концепції, а також вправи для самостійного вдосконалення навичок. Рекомендую цю книгу як відмінний довідник для початківців та корисний матеріал для досвідчених фахівців у галузі геймдеву!

Grade 


09/03/2023

Захоплююча подорож у світ дизайну віртуальних ігор

"Проектування віртуальних світів" - це книга, яка відкриє перед вами широкі можливості у галузі дизайну ігрових рівнів. Автори пропонують цікавий та доступний підхід до теорії та практики проектування віртуальних світів, розкриваючи секрети створення захоплюючих ігрових просторів. Книга містить багато корисних порад, прикладів та завдань, які допоможуть вам розвинути свої навички та стати успішним дизайнером рівнів. Рекомендую цю книгу всім, хто цікавиться геймдевом та мріє про творчу кар'єру у цій галузі!

Grade 


04/17/2023

Проектування віртуальних світів - незамінна книга для майбутніх

Ця книга - справжній скарб для тих, хто хоче поглибитися у світ дизайну віртуальних ігор. Автори докладно розкривають основні принципи та техніки проектування ігрових рівнів, дозволяючи читачеві крок за кроком освоїти цю складну мистецтво. Книга містить численні приклади, вправи та поради, що допомагають зрозуміти та застосувати теоретичні знання на практиці. Рекомендую цю книгу всім, хто мріє про кар'єру у галузі геймдеву та хоче стати справжнім професіоналом у цій сфері!

Grade 


04/02/2023

Інформативний та практичний підручник для дизайнерів ігрових рів

"Проектування віртуальних світів" - це книга, яка допоможе вам крок за кроком освоїти навички дизайну рівнів для комп'ютерних ігор. Автори пропонують чіткі пояснення, численні приклади та завдання, що допомагають зрозуміти та відтворити отримані знання на практиці. Книга також надає важливі поради щодо маніпулювання поведінкою гравців та створення захоплюючих ігрових просторів. Рекомендую цей підручник як важливий ресурс для всіх, хто мріє про кар'єру в галузі геймдеву!

Write your review

Book Planning of the virtual worlds. Theory and practice of design of levels

This book will introduce you to the profession of a level designer and tell you about the features of designing virtual worlds for computer games. How to come up with...

Write your review

More books on this topic