Book Battle for a guest. Version 2.0 2.0. Strategy and tactics of the restaurant marketing
A competition in restaurant business with every year becomes all ожесточеннее, converting success and even self survival into the real art for professionals. A "battle for a guest" is a book of practical worker of the restaurant marketing Irene Авруцкой - there is exhaustive and practical guidance to the actions. In a book the results of thirteen years of professional activity of author and work are collected with largest international by brands, such as TGI Fridays, Costa Coffee, Papa John's, and also consulting experience with a few ten of companies in 46 cities of Russia and CIS. Exposing all verges of the restaurant marketing, including strategy, creation of menu, programs of loyalty and work with the reviews of clients, this book lines up them in the simple and easily realized in practice system. This practical guidance on the construction of your brand, to the achievement of knowableness your establishments and to providing of loyalty of your guests.A "battle for a guest" is your businessplan in a book cover.
- Name of the Author
- Авруцкая Ирина Гарриевна
- Number of pages
- 104
- Language
- Russian
- Cover
- Soft
- Age
- 12
- Release date
- 2018
Reviews
More books on this topic
Book Sincere service
254 UAH
229 UAH
Book First-class service as...
139 UAH
126 UAH
Book Community management
141 UAH
127 UAH
Book Help a client! Correspondence...
49 UAH
45 UAH
Book Operating director. Force of...
1,123 UAH
1,011 UAH
Book Why you? As correct to explain...
126 UAH
114 UAH
Book Why you? As correct to explain...
135 UAH
122 UAH
Book Channels of sales
128 UAH
116 UAH
Book Restaurant business is in small...
131 UAH
118 UAH
Book 120 instruments of the local...
127 UAH
115 UAH
06/13/2023
Відмінна книга для всіх, хто працює у ресторанному бізнесі!
"Битва за гостя" - це справжнє скарбниця знань та практичних порад від досвідченого професіонала. Автор Ірина Авруцкая зібрала у цій книзі не лише теоретичні аспекти ресторанного маркетингу, а й практичні приклади та кейси з власного досвіду роботи з відомими брендами. Що особливо цінно - це підходи та стратегії, які можна застосувати у реальному житті для підвищення впізнаваності бренду, залучення нових клієнтів та збереження лояльності вже існуючих. Книга розкриває всі аспекти ресторанного бізнесу - від стратегії до роботи з відгуками клієнтів, надаючи читачеві цілісну та легко реалізовувальну систему. Рекомендую "Битву за гостя" як обов'язкову книгу для всіх, хто хоче підняти свій ресторанний бізнес на новий рівень!