Book Marketing breaking. Science about that, why we buy
In this book behavior of consumers is analysed by means of modern science about making decision. An author tells about that, why people accomplish purchases, that takes place in consciousness of customer, when he makes decision, and as possible to use the last scientific knowledge in the marketing activity.In Russian language published first.
- Name of the Author
- Барден Фил
- Number of pages
- 453
- Language
- Russian
- Cover
- Soft
- Age
- 16
- Release date
- 2013
Reviews
Захоплююча книга для всіх, хто цікавиться психологією споживачів
"Злом маркетингу" - це дійсно цінний посібник, який допомагає розібратися у тонкощах та секретах ухвалення рішень покупцями. Автор вдало поєднав теорію з практикою, розкриваючи важливі аспекти психології споживачів і їх вплив на маркетингові стратегії. Книга написана легкою мовою, що робить її доступною для широкого кола читачів. Рекомендую "Злом маркетингу" як корисний інструмент для фахівців у галузі маркетингу, а також всім, хто цікавиться психологією споживачів і процесом ухвалення рішень.
More books on this topic
Book Long twentieth century. Money,...
55 UAH
50 UAH
Book Огилви about an advertisement
128 UAH
116 UAH
Book Dream interpretation. Sigmund...
44 UAH
40 UAH
Book Emotional blackmail. Susan...
44 UAH
40 UAH
Book Man that took a wife for a hat....
44 UAH
40 UAH
Book Games that is played by people....
44 UAH
40 UAH
Book New positive psychology: the...
29 UAH
27 UAH
Book Skills of people : How to defend...
44 UAH
40 UAH
Book lateral thinking. Textbook of...
44 UAH
40 UAH
Book Envy and gratitude. Melanie...
29 UAH
27 UAH
11/27/2023
Не вражає
"Злом маркетингу" - книга, яка, на жаль, не вражає своєю оригінальністю та глибиною аналізу. Хоча автор спробував розкрити тему ухвалення рішень покупцями, але деякі аспекти залишаються недостатньо розгорнутими. Книга може здатися дещо поверхневою для тих, хто вже має базові знання в галузі маркетингу та психології споживачів. Також, переклад російською мовою може вплинути на якість тексту та сприйняття матеріалу. Рекомендую цю книгу тим, хто тільки починає свій шлях у галузі маркетингу, але для досвідчених фахівців вона може виявитися занадто простою.