Book Aesthetic intellect. How to develop him and use in business and life

LR001186
Russian
In stock
2  
135 UAH
122 UAH - 10%
To according to Pauline Браун, during 25 managing North-American subdivision of LVMH Moеt Hennessy - Louis Vuitton, an important role business is played by an aesthetic constituent. On the example of the known brands an author proves that attention to aesthetics helps to arrive at success. Pauline underlines that an aesthetic intellect is a not innate gift: him it is possible and needed to train, and she tells how to do it.A book will be interesting to the leaders and businessmen, that would like to understand how to use aesthetics for development of own business, and also all, who is interested in industry of fashion and beauty.In Russian language published first.
Name of the Author
Браун is Pauline
Number of pages
218
Language
Russian
Cover
Soft
Age
16
Series
A MYTH is Business
Release date
2019

Reviews

Grade 


07/29/2023

Не відповідає очікуванням

Читаючи цю книгу, я сподівався на більше практичних порад та конкретних прикладів використання естетичного інтелекту в бізнесі. Однак, велика частина книги складається з теоретичних роздумів та загальних рекомендацій, які можуть бути відомі більшості читачів. Бракує конкретики та глибини у розгляді практичних ситуацій. Хоча тема книги дійсно цікава, вважаю, що вона могла б бути більш конкретною та практичною. Для тих, хто шукає глибше розуміння естетичного інтелекту, ця книга може виявитися занадто загальною.

Grade 


07/17/2023

Відмінна книга для розвитку естетичного інтелекту в бізнесі та ж

"Естетичний інтелект" - це дійсно цінний посібник для тих, хто прагне розвивати свої здібності у сприйнятті та створенні краси навколо себе. Автор детально розкриває важливість естетичної складової у бізнесі на прикладі відомих брендів, що допомагає читачеві зрозуміти, як використовувати цей інструмент для досягнення успіху. Книга наповнена корисними порадами та практичними вправами, які допоможуть розвинути естетичний інтелект і застосувати його у практичній діяльності. Рекомендую цю книгу як інструмент саморозвитку для керівників, підприємців та всіх, хто цікавиться красою і модою!

Write your review

Book Aesthetic intellect. How to develop him and use in business and life

To according to Pauline Браун, during 25 managing North-American subdivision of LVMH Moеt Hennessy - Louis Vuitton, an important role business is played by an aesthete...

Write your review

More books by this author

More books on this topic