Book How it's done: producing in the creative industries
The profession of producer is becoming more widespread, but there is little applied literature on media production and producing. This book contains lectures by practitioners, theoretical articles, and materials from courses taught in the master’s program at the Faculty of Communications, Media and Design of the National Research University Higher School of Economics. You will learn what spectacular “attractions” and “transmedia” are, how audience behavior is changing in the digital era and why television is not just a business.
- Name of the Author
- Collective of authors
- Number of pages
- 499
- Language
- Russian
- Cover
- Hard
Reviews
More books on this topic
Book Notes on the fields of the "Name...
59 UAH
54 UAH
Book Mediterranean and Mediterranean...
112 UAH
101 UAH
Book Because it is a modern art!
122 UAH
110 UAH
Book Impressionism. Most humane painting
185 UAH
167 UAH
Book Country of ancient ариев and the...
47 UAH
43 UAH
Book All about Spain
89 UAH
81 UAH
Book History of the Chinese clothing
98 UAH
89 UAH
Book Era of Mercury. Jewries are in...
147 UAH
133 UAH
Book Chinese traditions and customs
171 UAH
154 UAH
Book Era of Mercury. Jewries are in...
288 UAH
260 UAH
07/27/2022
Незамінний посібник для майбутніх продюсерів!
Ця книга - справжня знахідка для всіх, хто прагне зрозуміти тонкощі продюсування в креативних індустріях. Автори зібрали безцінний досвід практиків, що дозволяє читачеві зануритися у світ медіавиробництва з усіма його нюансами та викликами. Лекції та теоретичні статті, представлені в книзі, дають чітке уявлення про те, як змінюється поведінка аудиторії в епоху цифрових технологій, а також про важливість трансмедійного підходу у створенні контенту. Книга не лише інформативна, але й надихає на творчість, спонукаючи до нових ідей та експериментів. Я б рекомендував її всім, хто мріє про кар'єру в медіа, а також тим, хто вже працює в цій сфері і хоче вдосконалити свої навички. Чудове поєднання теорії та практики!