
Книга Nobrow. Культура маркетингу. Маркетинг культури
Як змінився культурний ландшафт після появи глобального супермаркету? Що сталося з сучасним мистецтвом після Енді Уорхола, з поп-музикою - після Нірвани і MTV, з кіно - після "Зоряних воєн"? І чи так важливі сьогодні, коли лейбл на вашій майці цінніше за її фасон, старі поняття смаку і стилю? Відповіді на ці питання пропонує у своїй книзі Джон Сибрук, колумніст журналу New Yorker, Harper's Bazaar, GQ, Vanity Fair, Vogue, Village Voice. Його дослідження - путівник по сучасній культурі, в якій інформаційний шум виявляється важливіше за саму подію, якість дорівнює актуальності, і вже ніхто не не в змозі відокремити продукт від його позиціонування, а культурну цінність - від ринкової вартості. Ласкаво просимо у світ Nobrow! Світ, в якому ви вже давно живете, хоча і боїтеся собі в цьому признатися!У форматі a4.pdf збережений видавничий макет.
Текст книги було перекладено з мови оригіналу із застосуванням технологій штучного інтелекту. Попри загалом високий рівень перекладу, можливі окремі неточності у фразових конструкціях, а також поодинокі неперекладені слова чи словосполучення. Після отримання замовлення, претензії щодо якості перекладу не приймаються.
- ФІО Автора
- Сибрук Джон
- Мова
- Українська
- Вік
- 12
- Дата виходу
- 2000
Відгуки
Ще книги цієї тематики
Книга Десятирічна річниця
11 грн
10 грн
Книга Перші Київські князі
11 грн
10 грн
Книга Любові усі віки
20 грн
18 грн
Книга Усі щасливі сім'ї
17 грн
16 грн
Книга В ім'я Гуччи. Мемуари дочки
126 грн
114 грн
Книга Розвідник "Мертвого сезону"
69 грн
63 грн
Книга Наука перемагати
25 грн
23 грн
Книга "Геть сором"!. Сексуальний...
64 грн
58 грн
Книга Жити і захоплювати. Синди Кроуфорд
125 грн
113 грн
Книга Як вкрасти короля? Історія...
117 грн
106 грн
2022-05-31
Дослідження сучасної культури в епоху маркетингу
Книга "Nobrow. Культура маркетингу. Маркетинг культури" є вражаючим дослідженням того, як глобалізація та комерціалізація змінили наше сприйняття мистецтва, музики та кіно. Джон Сибрук майстерно аналізує, як після появи таких культурних явищ, як Енді Уорхол, Нірвана та "Зоряні війни", змінилися не лише самі мистецькі продукти, але й їхнє сприйняття суспільством. Автор ставить важливі питання про цінність та якість в епоху, коли маркетинг часто переважає над самою суттю твору. Читання цієї книги - це не лише інтелектуальна пригода, але й можливість замислитися над власними упередженнями щодо культури та її сприйняття. Хоча переклад тексту може містити деякі недоліки, загальна якість та глибина аналізу роблять цю книгу незамінним джерелом для всіх, хто цікавиться сучасними культурними тенденціями. Рекомендую всім, хто прагне зрозуміти, як маркетинг формує наше сприйняття мистецтва і культури в цілому!