book type

Книга Особливості формування ділової репутації сучасної компанії

LU503344

Виберіть мову книги:

Українська
В наявності
0  
73 грн
66 грн - 10%
У монографії розглядаються особливості формування ділової репутації сучасної компанії, визначаються чинники, що впливають на репутаційний потенціал і інвестиційні можливості вітчизняного бізнесу. Ділова репутація визначається в контексті розвитку інструментарію соціально-культурних управлінських технологій, якості системи корпоративного управління, інтеграції в неї корпоративною соціальною відповідальності. Особливо увага приділена дослідженню проблем, пов'язаних з позиціонуванням компанії на сучасних глобальних ринках, виявленню причинно-наслідкових зв'язків економічної і соціальної активності компанії, вибору механізмів і інструментів формування ділової репутації. Для науковців, керівників підприємств, PR- менеджерів, а також викладачів і студентів внз.

Текст книги було перекладено з мови оригіналу із застосуванням технологій штучного інтелекту. Попри загалом високий рівень перекладу, можливі окремі неточності у фразових конструкціях, а також поодинокі неперекладені слова чи словосполучення. Після отримання замовлення, претензії щодо якості перекладу не приймаються.
ФІО Автора
Козлова Надежда Павловна
Мова
Українська
Дата виходу
2014

Відгуки

Напишіть свій відгук

Книга Особливості формування ділової репутації сучасної компанії

У монографії розглядаються особливості формування ділової репутації сучасної компанії, визначаються чинники, що впливають на репутаційний потенціал і инв...

Напишіть свій відгук

Ще книги цієї тематики