
Книга Особливості формування ділової репутації сучасної компанії
У монографії розглядаються особливості формування ділової репутації сучасної компанії, визначаються чинники, що впливають на репутаційний потенціал і інвестиційні можливості вітчизняного бізнесу. Ділова репутація визначається в контексті розвитку інструментарію соціально-культурних управлінських технологій, якості системи корпоративного управління, інтеграції в неї корпоративною соціальною відповідальності. Особливо увага приділена дослідженню проблем, пов'язаних з позиціонуванням компанії на сучасних глобальних ринках, виявленню причинно-наслідкових зв'язків економічної і соціальної активності компанії, вибору механізмів і інструментів формування ділової репутації. Для науковців, керівників підприємств, PR- менеджерів, а також викладачів і студентів внз.
Текст книги було перекладено з мови оригіналу із застосуванням технологій штучного інтелекту. Попри загалом високий рівень перекладу, можливі окремі неточності у фразових конструкціях, а також поодинокі неперекладені слова чи словосполучення. Після отримання замовлення, претензії щодо якості перекладу не приймаються.
- ФІО Автора
- Козлова Надежда Павловна
- Мова
- Українська
- Дата виходу
- 2014
Ще книги цієї тематики
Книга Особистий бренд з нуля. Як...
137 грн
124 грн
Книга Ярослав Самойлов. "Нормального...
13 грн
12 грн
Книга Олена Друма. Відпусти минуле,...
25 грн
23 грн
Книга Ярослав Брин. "Почніть діяти до...
25 грн
23 грн
Книга Створіть особистий бренд: як...
123 грн
111 грн
Книга Burger King. Як побудувати імперію
122 грн
110 грн
Книга Метод великого Я. Звідки у тебе...
134 грн
121 грн
Книга Секрети handmade- бізнесу. Як...
125 грн
113 грн
Книга Брендинг в роздрібній торгівлі....
78 грн
71 грн
Книга Маркетинг від А до Я: 80...
134 грн
121 грн