Книга Маркетинг. Основи маркетингу для початківців, головні правила, базові поняття

LU304950
Українська
В наявності
0  
49 грн
45 грн - 10%
Маркетинг - є певною сукупністю процесів, які спрямовані на створення, просування, ознайомлення продукту покупцям, і, звичайно ж, управління взаємовідносинами з ними.На сьогодні маркетолог є однією з самих затребуваних професій на ринку праці, тому що будь-яка компанія не може обійтися без такого інструменту розвитку. Проте багато хто досі вважає, що маркетингом називають лише рекламу і способи продажів товарів.

Текст книги було перекладено з мови оригіналу із застосуванням технологій штучного інтелекту. Попри загалом високий рівень перекладу, можливі окремі неточності у фразових конструкціях, а також поодинокі неперекладені слова чи словосполучення. Після отримання замовлення, претензії щодо якості перекладу не приймаються.
ФІО Автора
Гранинский Аркадий Владимирович
Кількість сторінок
167
Мова
Українська
Обкладинка
М'яка
Вік
12
Дата виходу
2020

Відгуки

Напишіть свій відгук

Книга Маркетинг. Основи маркетингу для початківців, головні правила, базові поняття

Маркетинг - є певною сукупністю процесів, які спрямовані на створення, просування, ознайомлення продукту покупцям, і, конечн...

Напишіть свій відгук

Ще книги цього автора

Ще книги цієї тематики