Книга Маркетинг. Основи маркетингу для початківців, головні правила, базові поняття
Маркетинг - є певною сукупністю процесів, які спрямовані на створення, просування, ознайомлення продукту покупцям, і, звичайно ж, управління взаємовідносинами з ними.На сьогодні маркетолог є однією з самих затребуваних професій на ринку праці, тому що будь-яка компанія не може обійтися без такого інструменту розвитку. Проте багато хто досі вважає, що маркетингом називають лише рекламу і способи продажів товарів.
Текст книги було перекладено з мови оригіналу із застосуванням технологій штучного інтелекту. Попри загалом високий рівень перекладу, можливі окремі неточності у фразових конструкціях, а також поодинокі неперекладені слова чи словосполучення. Після отримання замовлення, претензії щодо якості перекладу не приймаються.
- ФІО Автора
- Гранинский Аркадий Владимирович
- Кількість сторінок
- 167
- Мова
- Українська
- Обкладинка
- М'яка
- Вік
- 12
- Дата виходу
- 2020
Ще книги цієї тематики
Книга Мистецтво просування сайту....
131 грн
118 грн
Книга Контекстна реклама Google AdSense
49 грн
45 грн
Книга Ком'юніті-менеджмент
141 грн
127 грн
Книга TikTok. Секрети, тренди і фішки...
112 грн
101 грн
Книга Контентник
129 грн
117 грн
Книга Мільйон передплатників
115 грн
104 грн
Книга Як змусити SMM працювати:...
73 грн
66 грн
Книга Наша ціль – вода
114 грн
103 грн
Книга Тямуще керівництво по SEO-...
69 грн
63 грн
Книга Telegram від А до Я. Історія,...
59 грн
54 грн